•6

83 12 13
                                    

Masaya konan milkshakelerin tıkırtısı sessizliğe ses olmuştu.
Kızlar karşılıklı birer yudum aldıktan sonra sooyoung umursamaz bir ses tonuyla konuya girdi.

"evet, benimle konuşmak istediğin konu neydi?"

Jisoo kalbe benzeyen dudaklarını kıvırıp tebessüm etti.
"bebeğin sağlığı nasıl?"

Samimiyetsiz gelen bir soru olduğuna inansa da içtenlikle cevapladı.
"şu anlık her şey yolunda, öğleden sonra muayeneye gideceğim"

"oh öyle mi? haberim yoktu"

"nereden olacak ki? taehyung'un da yok"

Dudakları arasına aldığı pipetle gülümsedi yine. Birkaç yudumun ardından geriye yaslandı Jisoo.

"neden her seferinde taehyung'u arkanda bırakıyorsun?"

Duyduğu şey hoşuna gitmemişti Sooyoung'ın. Çatılı kaşlarıyla söylendi.

"yine ne saçmalıyorsun?"

"bence benim söylediklerim değil senin yaptıkların saçmalık. geriye dön bi bak, taehyung senin için karşısına her şeyi alırken sen onu arkanda bıraktın. o zamandan hiç mi utanmıyorsun?"

Jisoo, gözleri kızaran kıza karşı daha da nefret doldu.

"dur ben söyleyeyim, utanmıyorsun. eğer biraz utanıyor olsaydın şimdi onu en çok sevdiği şeyden mahrum bırakmazdın.. yapma sooyoung, kendine ya da bir başkasına olan sinirini yeniden taehyung'dan çıkartma. o bebeği olacağı için ölesiye heyecanlı"

Jisoo'ya karşı haksız olmak onu öyle utandırmıştı ki.. ya da onun söylediği şeylerin doğruluğu utanç sebebiydi.

"bana bunları söylemek için mi çağırdın beni?"

"pek değil.. aslında sana söyleyeceğim şeyler ve uyaracağım konular var"

Ukalaca kaşlarını kaldırdı sooyoung.
İçinden uyaracağın şeyler ha diye geçirdi.

"taehyung ile evlenmeyeceğim"

Duyduğu şey şaşırttı biraz da olsa.
Ancak mimiklerini kullanmada iyiydi, neredeyse hiç belli etmedi. İster istemez Jisoo'nun gözünde farklı bir imaj çizmek istemiyordu.

"onunla evlenirsem ve bebeğiniz medyaya düşerse ikimizin de itibarı zedelenir. asla karşılık alamayacağım bir sevgi uğruna neden itibarımı zedeleyeyin değil mi?"

Sooyoung'ın umursamazca omuz silkmesine tebessüm etti Jisoo.

"ama taehyung bunun bedelini çok büyük ödeyecek. bu yüzden sen park sooyoung, her şeyin sebebi olarak sorumluluk al ve taehyung'a iyi bak. yoksa sana da bedel ödetmem gerekecek"

Jisoo'nun söylediği şeylerin altının boş olmadığına adı kadar emindi. Ancak bu ondan korkması için yeterli bir sebep de değildi. Jisoo'ya cevap vermeye fırsatı olmadan tüm odağı yanlarına gelen taehyung oldu.
Sooyoung'ın şaşkın bakışlarıyla Jisoo taehyung'un geldiğini anladı.
Samimiyetsiz bir gülümseme ile yerinden kalkıp Taehyung'u öptü.

"selam!"

İçinde olduğu durumda gerilmiş olduğu için sesi titreyerek çıktı taehyung'un.
"selam."

Sooyoung sessizliğini korurken Jisoo'nun susmaya niyeti yoktu.

"bizde taehyung ile burada görüşecektik ama şansa bak taehyung, sen gelmeden önce karşıdaki bebek mağazasından çıkan sooyoung'a rastladım. biraz sohbet ettik"

Taehyung anladığını ima etmek için başını salladı. Sooyoung da yerinden kalktı oradan ayrılmak için. Daha fazla o samimiyetsiz ortama katlanmak istemiyordu.

"ben artık gideyim."

"hayır!"

Jisoo'nun soğuk sesiyle ikisi de şaşkınlıkla birbirine baktı.

"taehyung ile konuşamam uzun sürmeyecek, muayeneye birlikte gidin"

"muayenen mi vardı?"
Taehyung bunun dışında Jisoo'nun söylediklerini umursamadı.

"varmış demek ki taehyung! sooyoung bizi yalnız bırak da konuşalım artık. muayeneye de geç kalmayın"

Sooyoung Jisoo'yu pek dikkate almıyordu ama artık taehyung'u bırakıp da gidemezdi. Bu yüzden sessizce oradan ayrılıp ileride bir masaya oturdu.
Jisoo taehyung'u kendi yerine oturtup onun karşısına geçti.

"konumuza gelirsek uzatmayacağım, %7lik hisse payını istiyorum"

Sanki uzaylıca konuşuyor gibi anlamamıştı Jisoo'yu. O kadar uzak gelmişti ki o an söyledikleri.

"ne? ne hissesi?"

Jisoo için belli etmese de içinde olduğu durum çok acıklıydı ama asla dışarıya yansıtmayacaktı

"sen dememiş miydin biz ailelerimiz iş anlaşması olarak gördüğü bir çiftiz diye, sen bu iş anlaşmasını bozdun ben de tazminatımı istiyorum"

Taehyung duyduklarına bi hayli şaşırmıştı. Hayal kırıklığına uğramış bir ses tonuyla konuştu.

"açık konuş Jisoo"

Yüzüne yerleştirdiği sahte tebessüme nazaran gözlerinden nefret akıyordu kızın. Yine de büyük bir neşeyle konuşuyordu sanki.

"seninle evlenmeyeceğim ve bu ilişkiyi yürütmeyeceğim. senin gayrimeşru bebeğinin itibarımı ve onurumu lekelemesine izin veremem. bu yüzden sessizce bu işi bitirelim. yok yere ailelerimiz karşı karşıya glemeşsn değil mi? hele de düşüş yaşayan şirketinizi yükseltmeye yardım ettiğimiz bu dönemde"

Taehyung asla kızmadı o an Jisoo'ya. Haklıydı, hiçbir şeyi çıkmaza sokmaya değmezdi. Hatta rahatlamış hissediyordu, günlerce düşündü bu iki ilişkiyi nasıl zararsızca ilerleteceğini.

"%7 fazla değil mi zaten benim hisse payım %12. bu durumda ortak projedeki yetki durumunda senin altına düşerim"

Söylediği şey üzerine Jisoo'nun attığı ezikleyici bakışla dediği şeyi düzeltme fikrine kapıldı.

"yani eğer sen benden bu kadar daha hisse alırsan ortak işlerdeki son söz babana kalacak. bunu ailemle konuşmadan halledebileceğimi sanmıyorum"

Jisoo dolu gözlerini gökyüzüne çevirip gülümsedi.
"yapma taehyung, baban bebeği bile kabul etti"

Taehyung da o an hatırladı babasına bunu söyleyenin Jisoo olduğunu. Doğru ya bunun hesabını soracaktı. Ama kız fırsat bile vermemişti

"babana bunu söyleyen bendim ama kusura bakma kendimi güvenceye almam gerekiyordu. ilişkimiz resmi olarak bitse bile sooyoung ile bebeğiniz ortaya çıkacak ve ben aldatılan kadın olarak hor görüleceğim. hayır buna asla izin veremezdim."

Bakışlarını Taehyung'un sinirle karışık hüzün bakışlarına çevirdi.

"babana bu hisse olayından bahsettim ve tehtid ettim. eğer hisse durumunu kabul etmezse ailenizin itibarını ahlaksız yönde karalacağım."

Ayağa kalkan jisoo ile taehyung da kalktı.

"sonuç olarak baban kabul etmek durumunda kaldı. sen de bir ara bana uğra da işi resmiyete dökelim."

Yüzüne yerleştirdiği acı ama samimi bir tebessümle taehyung'a veda etti adeta.
Yürürken yanından geçtiği sooyoung'dan bugün bir kez daha nefret etmişti ayrıca.
Jisoo bugün babasının deyişiyle ezilmemek için ezmişti.

Ezilmemek için ezmek..

×××

oylarınız ve yorumlarınız ile kurguya destek olmayı unutmayın aşklar

tae•joy × pregnantHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin