AUTOR: @Ana_Nico
TITLU: Iubire prin decadență
PROMOVATOR: Crisulet_19#BătăliaStarurilor
━━━━━━༻❁༺━━━━━━
,, În Evul Mediu suveranitatea bărbatului era permanentă, iar femeile erau obligate să arate niște standarde. Asta am ales noi, calea medievală. După acest concept ne petrecem viețile.”
Gustav Sarkozy a decedat din cauza tutunului, fiind un fumător înrăit. Acesta a iubit-o la viața lui pe Élise Sarkozy, o panaramă care nu a putut să-l iubească pentru ceea ce este, ci pentru ce are – averea lui.
După ce femeia a rămas însărcinată cu Gustav, aceasta voia să facă tot posibilul să avorteze, dar bărbatul a oprit-o, cu promisiunea că-i v-a trece toată averea pe numele ei, până ce fiul lor avea să împlinească optsprezece ani, fapt care, pe Élise a reușit să o determine să ducă sarcina la bun sfârșit.
După ce Vlad Cristian Sarkozy s-a născut, mama sa îl ura de-a dreptul, dorindu-și moartea copilului său. După ce și-a înșelat soțul cu un bun prieten de-al lui, pe nume France Pologne, Élise a fost prinsă și dată afară, rămânând astfel fără avere. Cu trecerea timpului, când Vlad a crescut și a aflat ce s-a întâmplat, a prins ură pe mama sa.
Pentru Vlad, timpul a trecut repede, încât a trebuit să-și găsească o lady, pe gustul său. Totul i se părea în zadar, asta până când mai multe fete au fost selectate. Printre aceste fete se numără și Beatrice Amanda Phoenix, o fată de douăzeci de ani, care dorește să se integreze în lumea americană.
Fiind originară din Franța, Beatrice a observat că viața îi pregătește ceva mult mai special, precum mutarea în Nebraska. Studentă în anul trei la Colegiul de Drept din orașul Lincoln, aceasta decide să-și ia viața în propriile mâini, așa că, observând un afiș din partea firmei Sarkozy precum că sunt în căutare de menajeră, Beatrice a decis că trebuie să încerce.
Ce m-a impresionat în capitolul întâi, a fost faptul că Vlad știe care îi este țelul și standardele, încât a procedat corect când i-a interzis prietenului său să renunțe la țigară, fie ea electronică sau nu. Tot aici am putut observa detaliat felul său neglijent cu privire la actele sale, cât și angajații pe care îi alege. Menajera în vârstă de treizeci și șapte de ani, a încercat să-i sucească mințile și să-l fure, dar acest plan al ei nu a ieșit și s-a ales cu o concediere pe măsură.
În al doilea capitol totul mi s-a părut surprinzător. Evoluția lui Beatrice încă din primii ani ai universității și până în al treilea, o fac pe aceasta mai matură, mult mai bine pusă la punct. După ce observă anunțul și se documentează suficient despre această firmă, studenta rămâne impresionată de apariția fascinantă a lui Vlad Sarkozy, noul șef al firmei.
━━━━━━༻❁༺━━━━━━
♡Multe îmbrățișări, Crisulet!♡
CITEȘTI
Promovări
RandomD E S C H I S Ai nevoie de o promovare? Ai ales echipa potrivita! Coperta realizată de @-dysnomia-