Autor:Rozalnair
Carte: „Între Rai și Iad"
Persoana care a realizat promovarea:Foxy_2005
Bună! Astăzi am plăcerea să vă împărtășesc câteva amănunte despre cartea intitulată „Între Rai și Iad" scrisă de Rozalnair!
Personajul principal este o adolescentă de 17 ani pe nume Violeta, iar aceasta este un copil exemplu, așa cum mulți părinți și-ar dori.
Viața ei normală se destramă atunci când începe să își viseze îngerul, care o îndeamnă să facă un anume ritual pentru a-l putea vedea. Odată cu încheierea ritualului, în peisaj apare și Darisa, demonul ei, dar și Alois, gardianul ei.
Povestea de viață a lui Alois nu este una deloc ușoară, doi dintre cei patru frații pe care îi mai avea, alăturându-se Iadului. Ciel, fratele care a decis să părăsească Raiul în favoarea Iadului, își omoară propria soră, lăsându-l pe Alois să poarte povara.
Viața Violetei la școală nu este una ușoară, deoarece un grup de cinci fete îi face zilele amare. Într-o zi o lovesc, dar Andrei, băiatul transferat la începutul semestrului, îi ia apărarea. Cei doi ies la o plimbare în parc, iar ulterior el merge la ea acasă și îi mărturisește că are sentimente pentru ea. Violeta știe că nu el îi este cel predestinat, așa că ezită în a îi da tânărului un răspuns.
Între timp, Ciel și Luna, frații lui Alois, își puseseră în aplicare planul de a o răpi pe Sori, cealaltă soră a lui Alois, cu ajutorul fiului lui Lucifer. Aceștia plănuiesc să o tortureze și să îi inducă lui Alois ideea că ea este moartă pentru a-l distrage și a îi lăsa cale liberă Darisei către Violeta.
Ce va alege Violeta? Va devenii Regina Iadului sau a Raiului? Îi va acorda o șansă lui Andrei chiar dacă știe că nu el este cel predestinat? Alois și Darisa vor da frâu liber sentimentelor? Putem afla asta doar rămânând aproape și încercând să descoperim povestea tinerei adolescente.
Este o carte interesantă, în care văd originalitate și o recomand cu căldură, deoarece conține o poveste captivantă. Mult succes!
Plată: Follow permanent mie și grupului, voturi la cartea mea „Acum și pentru totdeauna" (nu am menționat un număr, pot fi două sau mai multe)și o scurtă părere despre aceasta.
CITEȘTI
Promovări
De TodoD E S C H I S Ai nevoie de o promovare? Ai ales echipa potrivita! Coperta realizată de @-dysnomia-