4. Prezentul meu esti tu

47 3 0
                                    


       Author: Deneb18
       Realizator: Jaklin_13

        

              Astazi am avut onoarea de a va vorbi despre o frumoasa carte de dragoste intitulată " Prezentul meu ești tu " scrisă de Deneb18 .

             Poveste începe cu o întâlnire in scopul afacerilor între familiile Quinn și Conner . La care participa și protagoniști noștri Calypso Quinn și Damian Conner .
Pe când Calypso era o fata băiețoasă și încăpățânată, refuzând cerința mamei sale de a fi o domnișoara stilata, Damian era un băiat perfect, era frumos, bogat și chiar popular, dar privat de timpul personal, datorită frici de a nu-și strica reputația.
In seara întâlniri Damian o cataloghează pe Calypso ca fiind ca toate celelalte fete și astfel încearcă sa o sărute. In momentul in care acesta încearcă, protagonista noastră se retrage, dovedind faptul ca ea nu este așa .

                Pe când darorita comportamentului ei, Calypso, reușește sa rămână in mintea lui Damian ca fiind o fata unica, aceasta îl vede pe Damian ca fiind cu simplu "Prințișor"
Recomand aceasta poveste cu drag, pentru ca mie mi-a trezit sentimente de dragoste, dar și amuzament .

              Sincer pe mine chiar ma face sa o citesc in continuare și sa aflu unde va ajunge povestea de dragoste dintre cei doi tineri .

plata: follow permanent grupului & realizatorului + cateva voturi la cartea lui Jaklin_13intitulata "Biher Iordache".

Zi frumosā si îti mulțumim ca ne-ai ales pe noi!

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum