18. Joc Periculos

21 2 2
                                    

Titlu: Joc Periculos

Categoria în care se încadrează: Dragoste| Dramă| Acțiune| Ficțiune Adolescenți

Autor: Crisulet_19

Promovator: -adachi-

       Tatăl Joannei are un trecut periculos care-i poate afecta oricând prezentul acestuia sau pe cel al fiicei sale. Tânăra fata, rămasă doar cu bătrânul ei tată, nu are așteptări prea mari, decât la ieșiri cu prietenele ei, alături de care să nu mai fie vărul ei mai mare. Și, când tatăl ei i-a permis în sfârșit, acest lucru, a crezut că va urma o ieșire plăcută. Cine să se fi așteptat la o urmare neplăcută? La o răpire în toată regula, pe timpul zilei. Joanna în mod clar, nu.

       Povestea mi-a captat atenția încă de la prolog, de la primele rânduri scrise de autoare. Are un har – aici nu pot nega. Îmi place mult și abia aștept să aflu care este motivul răpirii acestei tinere și cum va putea scăpa ea din locuința răpitorului – dacă asta va avea loc în următoarele capitole. Cert e că mă intrigă al dracului de tare și sper că-mi scuzați limbajul, dar cartea asta este mult prea bună încât să nu-și aibă loc în biblioteca voastră virtuală de pe Wattpad sau într-una din listele voastre publice. Ce v-ați putea dori mai mult de la viață, decât o carte așa de bună? Vă invit să citiți! 



Pe lângă follow permanent acestui cont care este o plată cerută de grup, mai sunt: listarea publică a cărții mele „Ce se ascunde-n întuneric?" și o părere sinceră despre aceasta.

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum