1. Kathleen Jackson#1 Fizica Semizeului

72 4 0
                                    

         Author: harlsdenver
         Realizator: Jaklin_13

       
           Buna ! Vreau sa va prezint o carte superba scrisă de harlsdenver . Cartea "Kathleen Jackson #1 Fiica Semizeului " urmărește povestea de viața a tinerei Kathleen Jackson, o fata rămasă in grija bunici , ce fusese profesoara a Universități Oxford pentru mai bine de cincizeci de ani .
        
           Cartea are in momentul de fata 9 capitole și un prolog ce înfățișează viața grea dusa de Kathleen . Aceasta ajunge la un internat pentru copii simandicoși , după ce fusese exmatriculata de la opt scoli . Ajunsă acolo,după un incident nu tocmai normal , aceasta își afla adevarata poveste de viața .
Atacată de profesoara de spaniola și salvata de colegul ei , aceasta ajunge in Tabăra Semizeilor , unde are parte de multe peripeții .
Oare va reuși Kathleen sa înfrunte toate peripețiile care ii apar in cale ? Aflați totul in cartea "Kathleen Jackson #1 Fiica Semizeului "

           Recomand cu plăcere și caldura  aceasta minunata carte fiindcă mie una mi-a stârnit sentimente de suspans,dar și compasiune .
Este o carte pe care o citești cu sufletul la gura , datorită aventurilor pe care protagonista noastră le întâmpina .

Plata: follow permanent grupului si mie + o mica parere despre cartea mea " Joc dublu "

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum