12. Ruinele Bucureștiului

17 1 0
                                    

Titlu: Ruinele Bucureștiului

Autor: dianneel

Promovator: Ana-Nico

„Ruinele Bucureștiului“ prezintă o serie de dispariții în lanț ce fac toată capitala să se panicheze. Prologul ne prezintă povestea primei victime, Cezara. O tânără fumătoare ajunge să moară în chinuri. Modurile de a se face dispărut ale acestui maniac vor decepționa o capitală întreagă, poate chiar o țară.

„Erau patru la număr

Pierdute-n luceafăr

Căci viața li s-a terminat

Într-un suspinat;“

Motivele acestor masacre nu par atât de clare, ceea ce face povestea să fie una extrem de interesantă. Limbajul este unul ușor și te ține în lectură. Din câte am auzit această carte va ajunge pe tipar, ceea ce mă bucură.

Pe Wattpad se mai găsesc synopsys-ul, frumoasa distribuție și prologul, care chiar vă va face curioși să vedeți continuarea. Mie sincer îmi place tare povestea și pentru faptul că acțiunea se petrece în România, deoarece aduce un iz interesant acțiunii.

Eu recomand cu drag „Ruinele Bucureștiului“, deoarece are o exprimare frumoasă, un plot interesant și știe să te țină în suspans chiar de la prolog.

Felicitări pentru locul câștigat în cadrul concursului "Bătălia Starurilor"!

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum