Carte: „Cele mai mari frici"
Autor: kindofwhite
Persoana care a realizat promovarea:Foxy_2005
Astăzi am onoarea să vă vorbesc puțin despre cartea „Cele mai mari frici".
Te-ai aștepta atunci când totul merge bine ca trecutul să reapară în viața ta și să îngroape viitorul la care visai la doi metri sub pământ? Nici Ash nu a făcut-o!
Cu câțiva ani în urmă și-a lăsat familia în spate, fugind cât mai departe de locul pe care nu îl putea numi „acasă" oricât și-ar fi dorit, dar se pare că trecutul nu a binevoit să îl lase în pace și a venit după el, târându-l înapoi în iadul de care încerca să scape.
Sena, soția sa reprezenta totul pentru el, dar datorită morții fulgerătoare ce l-a secerat pe Vicenzo, fratele său, a fost nevoit să o părăsească. Durerea ce îi împânzea sufletul din vina pierderii suferite, era accentuată de lipsa sufletului său pereche și nimeni nu o putea alina.
După zile întregi pline de căutări și așteptare, Sena constată că este urmărită și ia primul avion spre Sicilia în căutarea lui Vicenzo, sperând că așa va reuși să îl găsească pe Ash. Să fii fost cei doi angajați chiar de soțul ei?
Viața ne dă întotdeauna lovituri neașteptate și încearcă să ne doboare în moduri cât mai subtile. Pe Sena, viața o lovește în cel mai urât mod atunci când îl găsește pe Ash amenințat cu un pistol, într-o cafenea din Sicilia.
În încercarea răzbunării fratelui său și a protejării cartierului, iar acum a Senei, Ash se simte pierdut și încearcă din răsputeri să se adune căci nu i se permite să fie slab. Dar unde este el atunci când casa familiei sale este atacată și Sena este amenințată cu un pistol sub privirile tuturor? V-a reuși oare să o salveze? Îl va ierta Sena vreodată pentru că a părăsit-o?
Vă invit să descoperim împreună ce se află în spatele acestui atac sau dacă Ash va fi capabil să salveze viața Senei care atârnă de un fir de ață. Recomand cu căldură această carte și m-ar bucura să aflăm enigma din spatele acestei povești împreună.
CITEȘTI
Promovări
RandomD E S C H I S Ai nevoie de o promovare? Ai ales echipa potrivita! Coperta realizată de @-dysnomia-