[4] Özlem

276 11 0
                                    

Derin'den

Son derse girmiştik. Güneş çaktırmadan Demir'e bakıyordu ve eline yüzüne bulaştırıyordu. Tamam şıp sevdi herkesten hemen hoşlanır ama daha aşık olduğunu görmemistim. Bi ara kendisi 2 yıl birini sevdiğini ve cok acı çektiğini söylemişti. Bende 6 yıl çok acı çekmiştim. Alper diye birine aşıktım. Sonra en yakın 2 arkadaşım da onu sevmeye başladı. Hatta bi tanesi gözümün önünde onunla çıkmaya başlamıştı. Geçen sene bizim kızlar aklıma Ayazı sokmuslardi. Şimdide onun yüzünden acı çekiyordum. Hayır kaderim bok herhalde. Ateşle Selen yaklaşık 3 yıldır çıkıyorlardi. Evlenir bence onlarda diye düşünürken Güneşe döndüm ''kaç dakika var ya?"
"Bilmiyorum sence Demire sorsam mı konuşmuş oluruz hem"
"saçmalama kızım akışına bırak." Demirden hoşlanmaya başlamiştı ama öteye gidermiydi bilmem. Hem bu çocuk piç'e benziyordu. Üzülür diye korkuyordum.
-
Okul çıkışı kızlardan ayrılıp eve doğru gitmek için metroya bindim. Yarım saat sonra evdeydim. Yemek yiyip internete girdim. İnternette dolanırken Ayazın twitterına girdim ve dikkatle baktim Yine bi kızla fotoğraf atmıştı. Ne yapmaya çalışıyordu anlamıyordum. Ama canımı çok yakıyordu. Ona laf sokacak bi twit attıktan sonra telefonu bırakıp yatağa uzandım. Ayazla olanları düşünmeye başladım. O kadar çok şey yaşamıştık ki romanlara konu olurdu. Onu özlemiştim. Onla gülmeyi, onunla kavga etmeyi, ona sarılmayı hepsini geçtim onunla konuşmayı bile çok özlemiştim.

AŞKI TARİF ET BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin