30 Aralık 2015
(Chaeyoung 19 yaşında)
ღ
"Sevgili Taehyung,
bu mektuba buruk bir hisle başlayacağımı düşünürken büyük bir yanılgı içindeymişim. Çünkü tam şu an yazdığım her kelimede seni kısa bir sürede tanımama rağmen oldukça fazla olan anılarımız doluyor aklıma ve bu beni gülümsetiyor bile, biliyorum seni de hatırladığın her an mutlu edecek zamanlar geçirdik. Tuhaf, değil mi? İkimiz de hayatımızın zorlu bir dönemindeydik, bunun hala geçerli olduğunu söylemem gerek sanırım. Ama bir şekilde birbirimizi kahkaha komasına sokmayı başardık.
Fakat sorun da buydu işte, senden hoşlanmaya başlıyordum ve senin de unutamadığın eski sevgilini benimle kalbinden sileceğine inanıyordum. Biliyorum, sen de benim bunu yapabilmemi umuyordun içten içe. Ama öyle değilmiş demek ki, Taehyung. Ben her seferinde aynı hataları yapmaktan yorulmuyor gibi kendimi yanlış olana itiyorum. Oysa seni gördüğümde doğru kişi olduğunu düşünmüştüm, onca kalp kırıklığının ardından sığınabilecek bir ev gibiydin fakat bir şeyi çok fena unuttuk ikimiz de. Benim ihtiyacım olan eve dönüşmeden önce senin kendi evini bulman gerekiyor, senin kendini iyileştirmen gerekiyor, Taehyung. Aklında hala bir başkasının izleri varken ne seninle olabilirim, ne de onun anılarını yok etmeyi başarabilirim.
Özür dilerim, ilk defa doğru olduğuna inandığım bir şeyi yapıyorum ve hayatından çıkıyorum. Bir kez daha kalbimin kırılmasına izin verirsem tüm hislerimi kaybedeceğimden korkuyorum çünkü, fakat senden gerçekten hoşlandım. Başka bir hayatta yollarımız kesişir mi dersin? İkimiz de hazır olduğumuzda, belki.
Doğum günün kutlu olsun, umarım hayatının geri kalanında hep iyi insanlar çıkar karşına çünkü mutlu hak ediyorsun, Taehyungie. Herkesten çok.
-Rosie"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seven letters ღ
FanfictionChaeyoung, hayatı boyunca hoşlandığı 7 erkeğe 7 mektup yazar. (to all the boys i've loved before filminden esinlenilmiştir.) ღ rosé × bts ღ rosékook