dear jungkook ღ

899 86 31
                                    


19 Mayıs 2018 

(Chaeyoung 22 yaşında) 

"Sevgili Jungkook,

ne kadar büyük gözlere sahip olduğunun farkında mısın? Seninle her göz göze gelişimizde ilk düşündüğüm şey ne kadar büyük ve güzel gözlerin olduğu oluyor hep. Bunu bir iltifat olarak algılamanı isterim, flört yeteneklerim çok uzun bir zamandır kitaplığımda çürür vaziyette kaldığından mektuba nasıl başlayacağımı bile bilemedim. Sonra yüzünü gözlerimin önüne getirdiğim an kelimeler kağıda dökülmeye başladı işte.

Seninle ilk kez iki yıl önce resim kulübünde tanışmıştık, acaba hatırlar mısın bilmem. Sen kulübün başkanı olarak herkesin yardımına koşarken bir gün de bana uğramıştın, tuvalime yanlışlıkla kırmızı boya döküldüğü için seninkini vermiştin bana. Orada senden çok çabuk hoşlanabileceğimi anladım, bu yüzden bir daha karşına çıkmamaya çalıştım. Çünkü ben bu konularda tam bir başarısızlığım ve hep hata yaptım Jungkook, senin de onlardan biri olacağın alnında yazılıydı resmen. Zaten bir ay sonra öğrendim, kulüpteki başka bir kızdan hoşlandığını.

Şimdi düşünüyorum, kadere inanır mısın? Ben tam bir hafta önce seninle aynı okulda staj yapacağımızı öğrendiğim an, inanmaya başladım. Ve sen ilk gün yanıma gelip benimle iyi anlaşmak istediğini söyledin o büyük gözlerin ve gamzeli gülümsemenle. Sen görsel sanatlar okudun, bense tam bir dil öğrencisiydim. Yollarımızın yeniden nasıl kesiştiğine dair hiçbir fikrim yokken iki yıl önce hissettiğim şeyin yine peşimde dolandığını fark ettim. Oysa çoktan yalnız kalmaya alışmıştım ve yaklaşık üç yıldır hayatıma kimseyi almayarak gayet iyi idare ettiğimi düşünüyordum. Şimdi ise koridorda karşılaştığımız herhangi bir an bir kez daha bana gülümsesen ya da öğle arası için yakınlardaki kafeye birlikte gitmeyi bir kez daha teklif etsen tüm gardımı düşüreceğimi biliyorum ve bu beni korkutuyor."


***


***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


final kısmı olarak bir düz yazı
gelecek en sürede
atmaya çalışacağım^^
eğer hala okuyan varsa :'((

seven letters ღ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin