dear hoseok ღ

1.4K 97 22
                                    

12 Nisan 2004

(Chaeyoung 8 yaşında)


"Sevgili Hoseok-ssi,

Hayran olunası bir gülümsemen olduğunu biliyor muydun? Muhtemelen, evet. Etrafındaki herkesin senin bir güneş gibi parladığını bilmesi, bence sorumun cevabını veriyor. 

Sanırım sana aşık oluyorum Hoseok-ssi! Ablam telefonda konuştuğu arkadaşına, sınıfındaki bir çocuğa aşık olduğunu ve onu gördüğünde kalbinin çok hızlı attığını söyledi. Babam, ne zaman annemle nasıl evlendiklerini anlatsa, annemin güzel gülüşünü ilk gördüğü anda ona aşık olduğunu söyler. Öyleyse ben de sana aşık oluyor olmalıyım, değil mi? Çünkü seni gördüğümde kalbim küt küt atıyor. Dudaklarının yanında, sen güldüğünde oluşan iki küçük çukurun çok güzel olduğunu düşünüyorum ve seni hep gülümserken görmek istiyorum. Ama benden üç yaş büyük olduğun için hep başka büyük çocuklarla oynarken görüyorum seni. Oturduğumuz mahalledeki çocuklar benden çok büyükler, kız olduğum için beni yanlarına almıyorlar, ama sorun değil Hoseok-ssi çünkü ben sadece seninle oynamak istiyorum. Bugün, beni kaldırımda yalnız başıma oturup, seni ve arkadaşlarını izlerken gördüğünde sizinle oynamamı istediğin anda fark ettim ki oynamak istediğim tek kişi sensin. 

Seninle top sektirmece oynamak da çok eğlenceli! Çünkü sen çok nazik bir çocuksun Hoseok-ssi, mahalledeki hiçbir çocuk senin gibi güzel gülümsemiyor ve kızların erkeklere oynayamayacağını söylüyor. Sen ise oyun oynarken hep benimle dalga geçenlere kızdın. O sırada tıpkı ablamın dediği gibi kalbim çok hızlı attı. Eve geldiğimde anneme senin ne kadar iyi bir çocuk olduğunu anlattım ve o da eğer seninle arkadaş olmak isteyip istemediğimi sordu. Babam ve senin baban aynı yerde çalışıyorlarmış, biliyor muydun? Bu yüzden annem sizi yarın akşam için yemeğe davet etti. Umarım arkadaşlık teklifimi kabul edersin ve okula hep beraber gideriz!"

-Arkadaşın olmak isteyen Chaeyoung Park





not: hoseok ile o akşam arkadaş olduk ve liseye geçene kadar çok iyi anlaştık, ancak lisede yeni bir arkadaş grubu bulduğu için beni unuttu. ben de onu unuttum.
(6 Ocak 2012)

 (6 Ocak 2012)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
seven letters ღ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin