dear joon ღ

737 81 9
                                    

8 Haziran 2015 

(Chaeyoung 19 yaşında) 

"Sevgili Joon,

hayat senin için nasıl gidiyor? Son zamanlarda yeni şiirlerinle meşgul olduğunu duydum, baskıya göndermek üzere sıkı çalıyormuşsun. Okumak için şimdiden can atıyorum, ne de olsa senin elinden kötü bir iş çıktığı görülmedi hiç.:)

Beni soracak olursan, aslında oldukça iyi ve toparlamış hissediyorum. Arkadaşlarımızın bizi çift yapmak umuduyla ayarladığı o randevuda konuştuklarımızın ardından epey bir düşündüm ve tavsiyelerine uymaya karar verip kendime yeni hobiler edinmeye çalıştım. Tam da söylediğin gibi hayat bir erkekten ibaret değilmiş, farkına varmak için ayları harcamam biraz üzücü. Açıkçası son birkaç haftadır hayatımın her anı tamamen resim çizmek ve piyano çalmayı öğrenmekle geçiyor ve bunun mental sağlığım için çok daha iyi olduğuna kalıbımı basabilirim. Zamanımın çoğunu atölyede geçirdiğim için okula yetişmekte zorlanıyorum bile! Ama sorun değil, çünkü vaktimi bu şekilde harcamak sabahları gülümsemek için büyük bir neden veriyor bana.

Günlerim bu şekilde geçiyor işte, zamanımı müziğe ve resme ayırmak bir nevi rahatlatıyor. Bu yüzden bu konuda bana tavsiye verdiğin için sana çok teşekkür etmek istiyorum, kötü bir zamanımda farklı bir amaçla hayatıma girdin ve tanıştığımız an sende bir insanı iyileştirecek o dokunuş olduğunu gösterdin. Kim Namjoon daima kalbimde güzel bir köşeye sahip olacak!

Umarım bu mektup arkadaşlığımız hiçbir zaman bozulmaz, kendine iyi bak. 

-Seni çok seven Chaeyoung."





"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
seven letters ღ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin