Sonunda bu bölüme gelebildim. Yıllardır bu bölümde bu repliği kullanmayı bekliyordum.
Rahat bir şeyler giyip diğerlerinin yanına gittim. Sam bir oturacak uzanmıştı. Bucky sandığa oturup kolunu bacağına yaslamış ellerini birleştirmişti. Pek iyi görünmüyordu.
Yanına gittim. Sesini alçalttım. Belki rahatsız olurdu.
"İyi misin?"
Bana dönüp kaşlarını kaldırdı
"Senden iyi"
Dedi ve gözleriyle kırıldığımı düşündüğüm elimi gösterdi.
"Sarsan iyi olur"
Gülerek geri çekildim. Ne bilim böyle bir şey demesini beklemiyordum. Oturağa ilerlerken Bucky konuştu.
"Hadi zırhı alalım. Zırhı alıp bu işi kendimiz yapalım"
"Adamın üstüne atlayıp onu dövüp zırhı öylece alamayız ki"
Sam'in karşısına otururken konuştum.
"Bence deneyebiliriz"
Sam sinirli bir şekilde bana baktı. Büyük ihtimalle Bucky'yi kışkırttığı içindi.
Bucky yanıma oturdu ve baba döndü.
"Tanışmanız gereken biri var"
Sonra Sam'e döndü. Kim olduğunu merak etmiştim.
***
Bucky bir evin merdivenlerinden çıktı. Kapıda durup bize döndü. Sonra kapıyı çaldı. Siyahi bir genç kapıyı açınca Bucky konuştu.
"Isaiah'ı görmeye geldi"
"Öyle biri yaşamıyor burada"
Bucky derin bir nefes aldı.
"Onunla sadece konuşmak istiyoruz"
"Az önce dediğimi duymadın herhalde. Onun evine giremezsiniz. Şimdi gidebilirsiniz"
Konuya girmek istiyordum ama sonra Bucky kızardı falan.
"Bardaki adamın burda olduğunu söyle. Bunun ne anlama geldiğini bilecektir o"
"Tamam bekle burada"
Kapıyı kapatıp içeri girdi.
"Ne oluyor Bucky"
"Birazdan öğrenirsin"
Biraz sonra kapı açıldı. Bizi içeri aldı. İçerde yaşlı siyahi bir adam vardı. Bucky'nin bahsettiği kişi.
"Bak sen"
Dedi biz ona yaklaşırken. Bucky bizi ona tanıttı.
"Bu Y/n. Bu da Sam"
Başımı selam vermek ve kibar olmak için aşağı yukarı bir kez salladım.
"Bu Isaiah. Hydra'nın en çok korktuğu isimlerden biri. Steve gibi"
Bucky bunu bana bakarak söylemişti. Ne de olsa kızıydım.
"51 de tanıştık"
Yaşlı adam Bucky'ye karşılık verdi.
"Tanışmaktan kastın ağzını burnunu dağıtmamsa evet. Yarımadada durduğuna dair söylentiler duyduk. Ama onun peşinden gönderilen kimse geri gelmedi. ABD ordusu da onunla ilgilenmem için beni hattın gerisinde bıraktı"
Hiçbir şey anlamamıştım.
"Goyangdaki o kavgada metal kolunun yarısını koparmıştım. Ama bakıyorum da tekrar büyütmeyi başarmışsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steve Daughter•Bucky Barnes
Fiksi PenggemarSteve Sam'e sadece kalkanını emanet etmemişti.