အရှင်၏အဖြည့်ခံ (part-9)

6.9K 545 38
                                    

Unicoade

နန်းတော်တစ်ခုလုံးကိုအနီရောင်များဖြင့်ပြင်ဆင်ထားတယ်...ဝမ်တိုင်းပြည်ရဲ့အိမ်ရှေ့စံဝမ်ရိပေါ်နဲ့ရှောင်တိုင်းပြည်ရဲ့မင်းသားလေးရှောင်ကျန့်တို့ရဲ့မဂ်လာပွဲဖြစ်၍တိုင်းပြည်တိုင်းကဘုရင်များအိမ်ရှေ့စံများကလာရောက်ချီးမြှောက်တယ်...

"မင်းသားလေးကဒီနေ့အရမ်းလှတာပဲ.."

"မင်းသားကအနီရောင်နဲ့အရမ်းလိုက်တာပဲ..."

"ဟုတ်တယ်.."

"စစ်ကျွေးတို့ကလည်းကျန့်ကျန့်ကိုမြှောက်ပြောနေပြန်ပြီ..."

"မမြှောက်ပါဘူးမင်းသားလေးကလည်းတကယ်ပြောတာပါ.."

"ဟုပါပြီ..."

"ကျန့်ကျန့်..ကောဝင်လာမယ်နော်"

"ဟုကဲ့..ကောဝင်ခဲ့ပါ..."

"ကျန့်ကျန့်ကအရမ်းလှတာပဲ.."

"ကောကလည်း..."

"ခနနေရင်မဂ်လာပွဲစတာမှာအဲ့ဒါကြောင့်ကျန့်ကျန့်အစဥ်သင့်လုပ်ထားဖို့လာပြောတာ..."

"ဟုကဲ့ကော..."

"ကောသွားလိုက်အုံးမယ်..."

"မင်းသားလေးစိတ်လှုပ်ရှားနေလား.."

"စိတ်လှုပ်ရှားတာပေါ့စစ်ကျွေးရယ်...မကြာခင်အချိန်လေးမှာအရှင်ကိုကျန့်ကျန့်ပိုင်ဆိုင်ရတော့မယ်လေ...ပိုင်ဆိုင်ရတာအချစ်မဟုပေမဲ့အရှင်ဘေးနားမှာအဖြည့်ခံတစ်ယောက်အဖြစ်နေရရင်တောင်ကျန့်ကျန့်ကျေနပ်ပါတယ်..."

"အခုချိန်မှာဒါတွေမတွေးနဲ့တော့နော်မဂ်လာပွဲစတော့မယ်သွားရအောင်မင်းသားလေး.."

"အင်း..."
..........................

အနီ​ရောင်ပိတ်စများဖြင့်ပြင်ဆင်ထားသောကွင်းပြင်ကြီးတွင်မဂ်လာပွဲတက်ရောက်သူများနှင့်စည်ကားနေတယ်..ခနကြာတော့အိမ်ရှေ့စံဝမ်နဲ့ရှောင်ကျန့်တို့လ်ုက်ပါလာသောမဂ်လာဝေါယဥ်ကြီးရောက်လာတယ်...ရိပေါ်နဲ့ရှောင်ကျန့်ဟာဝေါယဥ်ပေါ်ကဆင်းလာတယ်....

ဝမ်ရိပေါ်သည်အနီရောင်မဂ်လာဝတ်စုံနဲ့ခန့်ငြားနေသည်....ရှောင်ကျန့်သည်လည်းအနီရောင်မဂ်လာဝတ်စုံကိုဝတ်ဆင်ကာဦခေါင်းတွင်ဇာပဝါအနီကိုခြုံထားသော်လည်းလှပမှုကိုဖုံးကွယ်မထားနိုင်......တိုင်းပြည်အသီးသီးကလာရောက်ချီးမြှင့်ပေးကြတဲ့လူများတွင်ရှောင်ကျန့်အလှကိုမငေးမောသူဟူ၍မရှိပါ.....
ရှောင်ကျန့်သည်အလွန်ပျော်ရွှင်နေသောလည်း...ရိပေါ်မှာမပျော်နိုင်ပါ...
အကြောင်းမှာသူ့ရဲ့ချစ်ခင်ရသောသူကသူ့ကိုမျက်နှာငယ်လေးနဲ့ကြည့်နေ၍ဖြစ်သည်...

အရှင်၏အဖြည့်ခံWhere stories live. Discover now