အရှင်၏အဖြည့်ခံ (part-6)

7.3K 626 41
                                    

Unicoade

"အားလော့.....အားလော့.....နေပါအုံးအကို​​​တော်ပြောပါရစေ"

"ဘာများပြောအုံးမှာလဲအစ်ကိုတော်..ဘာများထပ်ပြောအုံးမှာလဲ"

"စိတ်မဆိုးပါနဲ့ အားလော့ရယ်အကိုတော်က...သူမှမချစ်တာ"

"မချစ်ရင်အခုချက်ချင်းအားလော့နဲ့လိုက်ခဲ့လေအားလော့တို့နှစ်ယောက်ဒီကနေအ​ဝေးဆုံးကိုထွက်ပြေးရအောင်"

"အဲ့ဒါကတော့.....မဖြစ်နိုင်ဘူး လေဒီကိစ္စကတိုင်းပြည်ကောင်းစားဖို့အတွက်ခမည်းတော်စီစဉ်တာလေအားလော့ရယ်"

"မဖြစ်နိုင်ဘူး ဟုတ်လား..... အင်းလေအကိုတော်ကဘုရင်ဖြစ်လာမည့်လူဆိုတော့မင်းကြီးအမိန့်ကိုနာခံရမှာပေါ့ဒါနဲ့အကိုတော်ကဘယ်တုန်းမင်းကြီးအမိန့်ကိုနာခံတတ်သွားတာလဲ...အကိုတော်ကိုအားလော့တစ်ခုပဲပြောမယ်အကိုတော်ကိုအားလော့မပိုင်ဆိုင်ရဘူးဆိုရင်ဘယ်သူမှမပိုင်ဆိုင်ရဘူး"

"အားလော့.....နေအုံးလေ.....အားလော့"

"အော်.....ရှောင်မင်းသားလေးနဲ့လက်ဆက်ရမဲ့သူကရှောင်မင်းသား​လေးဆီမသွားဘဲဒီမှာလာပြီးချစ်ရသူကိုရှင်းပြနေပါလား"

"ဒီကိုဘာလာလုပ်တာလဲကွေ့ရန်ချီ"

"ဘာမှလာမလုပ်ပါဘူးသတိလာပေးတာပါ"

"ဘာသတိပေးတာလဲ"

"ထွေထွေထူးထူးမဟုတ်ပါဘူးငါကရှောင်မင်းသားလေးကိုချစ်နေပြီဆိုတာလေ..."
................................

"သားတော်.....လာပါအုံး....ဘယ်တွေသွားနေတာလဲ"

"အပြင် ခဏပါ ခမည်းတော်
ဒါနဲ့ခမည်းတော်ကြင်ယာတော်ရော"

"သား​တော်ရဲ့​​​ကြင်ယာ​​တော်ကပြန်သွားပြီသူကိုမနှုတ်ဆက်လိုက်ဘူးလားကွေ့မင်းသားလေးတောင်နှုတ်ဆက်သွားသေးတယ်"

*ဟက်...ဒါဆိုကွေ့ရန်ချီ..ကငါကိုစသွားတာမဟုတ်ဘူးပဲ*

"ဒါနဲ့သားတော်မနက်ဖြန်ကြင်ယာတော်ကိုခေါ်ဖို့ရှောင်တိုင်းပြည်ကိုသွားရမယ်နော်"

"ဟုတ်ကဲ့ပါ ခမည်းတော်...."
...................................

"ရှောင်မင်းကြီးနှင့်မိဘုရားခေါင်လီဟွားဟွားကိုကျွန်တော်မျိုးဝမ်တိုင်းပြည်ကအိမ်ရှေ့စံမင်းသားဝမ်ရိပေါ်ဂါဝရပြုပါတယ်"

အရှင်၏အဖြည့်ခံTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang