Unicode
"ကျန့်ငယ်~~~ကျန့်ငယ်ကိုယ့်စီပြန်လာခဲ့ပါ...ကိုယ်ကျန့်ငယ်ခွင့်လွှတ်တဲ့အထိတောင်းပန်မှာပါ...ကျန့်ငယ်ရယ်~~~ဂေ့...ကိုယ်ဆီပြန်လာခဲ့ပါ~~~"
"ရိပေါ်...မင်းသောက်တာအရမ်းများနေပြီ.တော်တော့အရမ်းမူးနေပြီ....
"ကျန်းချန်..မင်းသိလား...ငါလေ..ကျန့်ငယ်ကိုအရမ်းချစ်တာကွ..ဟင့်....အရမ်းလည်းမြတ်နိုးတာ....."
"ငါသိပါတယ်ရိပေါ်ရယ်..ငါတို့သိပါတယ်...."
"ကျန့်ငယ်ကဘယ်ရောက်နေတာလဲကွာ...ငါကျန့်ငယ်ကိုလွမ်းလှပြီကွ...ကျန့်ငယ်ကိုပြန်ခေါ်ပေးကြပါကွာနော်...ပြန်ခေါ်ပေးပါ....
"ကျန့်ကျန့်ပြန်လာမှာပါ..ငါတို့လည်းကြိုးစားရှာပေးနေတယ်လေ...နောက်ပြီး..မင်းအခုလိုအခြေအနေဖြစ်နေတာသိရင်ကျန့်ကျန့်လည်းဘယ်စိတ်ကောင်းမလဲ....."
.ဟုတယ်..ငါဒီလိုနေလို့မရဘူး..ကျန့်ငယ်ကိုပြန်ရှာရမယ်နောက်ပြီး...ဟိုမိန်းမယုတ်ကိုသတ်ရမယ်.."
"အင်းဟုတယ်..ခုတော့မသောက်နဲ့တော့နော်..."
အင်း....."
ရိပေါ်မူးပြီး...အိပ်ပျော်သွားပြီးနောက်ကျန်းချန်တို့လည်းအဆောင်ကထွက်လာလိုက်တယ်...
"ကျန်းချန်..ငါရိပေါ်ကိုအရမ်းသနားတယ်.."
"အင်းငါရောပဲ..ဒါမဲ့ဘယ်တက်နိုင်မှာလဲ....အရင်တုန်းကအပြစ်အတွက်ခံရမှာပေါ့..."
"အင်း..."
"သွားရအောင်.."
..................................
အေးစက်မှောင်မဲနေပြီးသံတိုင်များဖြင့်ကာရံထား
သောအခန်းထဲတွင်သွေးညှီနံများလှိုင်လှိုင်ထွက်နေသည်...."ဟား...ဟား...ဟား...ငါနိုင်တာ...ဟုတယ်..ငါနိုင်တာ...ဟားဟား..နင်တို့ရှုံးတယ်...ငါတစ်ယောက်တည်းနိုင်တာ...နောက်ပြီး..အကိုတော်အချစ်ကိုငါတစ်ယောက်တည်းပိုင်ဆိုင်ရတာ..ဟား..ဟား...ဟား..."
"ကျွီ... "
ရိပေါ်အကျဥ်းထောင်အခန်းထဲဝင်လာတယ်
"ဟက်...ခံစားရတဲ့အရသာကဘယ်လိုလဲ...ကျိုးမိန်းကလေး....."
"ဟက်..အကိုတော်ရဲ့ချစ်လှစွာသောကျန့်ငယ်လေးလောက်တော့မဆိုးပါဘူး...."
KAMU SEDANG MEMBACA
အရှင်၏အဖြည့်ခံ
Romansaကျန့်ကျန့်အပေါ်လုပ်ခဲ့တဲ့အမှားတွေကိုအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါဘယ်ဘဝရောက်နေနေအမှားတွေကျေသည့်အထိအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါ....... ဝမ်ရိပေါ် အရှင်ကျန့်ကျန့်ကိုမချစ်နိုင်ရင်တောင်ကျန့်ကျန့်ကအရှင့်ရဲ့အဖြည့်...