Unicode
ရိပေါ်ရှောင်ကျန့်ရဲ့လန်ဟွားအဆောင်ထဲရောက်လာတယ်..
"ကျန့်ငယ်...ကျန့်ငယ်..ကို့ကိုမနှောက်ပါနဲ့ကွာ..
ထွက်ခဲ့ပါ...""အိမ်ရှေ့စံဒီမှာ...စာ.."
ရိပေါ်လည်းကျင်းရီပေးတဲ့စာကိုဖတ်ကြည့်လိုက်တယ်....
✍✍✍✍✍
"အရှင်...အရှင်နဲ့..အမတော်ပျော်နေရဲ့လားဟင်...ကျန့်ငယ်အတွက်ဆောက်ပေးထားတဲ့နန်းဆောင်ဆိုတဲ့အဆောင်ထဲမှာအရမ်းပျော်နေမှာပေါ့နော်....အရှင်အရမ်းရက်စက်တယ်...အရှင့်ပေါ်မှာကျန့်ငယ်ဘာအမှားတွေလုပ်ခဲ့မိလို့လဲ..ကျန့်ငယ်လုပ်ခဲ့တဲ့အမှားဆိုလို့.. အရှင်နဲ့အမတော်ကိုကျန့်ငယ်ကြောင့်ဝေးခဲ့ရတဲ့အရာပဲရှိတာပါအရှင်ရယ်....အရှင်ကသိပ်ရက်စက်တာပဲ..ကျန့်ငယ်ကိုမချစ်ပဲနဲ့ဘာလို့ချစ်တယ်လို့...လိမ်ပြောခဲ့ရတာလဲအရှင်ရယ်..ဒီကြားထဲအရှင်အရမ်းပင်ပန်းနေမှာပေါ့နော်ကျန့်ငယ်ကိုချစ်ဟန်ဆောင်ခဲ့လို့လေ...
အရှင်ရယ်ကျန့်ငယ်ကို...နှိပ်စပ်ပါ....အနိုင်ကျင့်ပါ
အရှင်ခိုင်းသမျှကျန့်ငယ်နာခံခဲ့တယ်..အရှင့်အမိန့်မှန်သမျှကျန့်ငယ်နာခံခဲ့တယ်လေ.. ဒါကို..အရှင်ကအရမ်းလုပ်ရက်တာပဲ.....ဒါမဲ့...အိမ်ရှေ့စံမမှားခဲ့ပါဘူး...အိမ်ရှေ့စံကိုယ်ချစ်ခဲ့တယ်ကျွန်တော်ကပဲမှားတာပါ.....အိမ်ရှေ့စံလုပ်ခဲ့သမျှအကြောင်းအရာတွေကိုကျွန်တော်ခွင့်လွှတ်ခဲ့ပေမဲ့...ဒီတစ်ခါတော့အိမ်ရှေ့စံကိုကျွန်တော်ခွင့်မလွှတ်ပါရစေနဲ့......မုန်းခွင့်ပြုပါအိမ်ရှေ့စံ....
အိမ်ရှေ့စံကျွန်တော်ကိုပေးတဲ့မွေးနေ့လက်ဆောင်ကို..ကျွန်တော်အရမ်းကြိုက်တယ်နော်...မဟုဘူး...အမြဲတမ်းအမှတ်ရနေမယ်...
အိမ်ရှေ့စံနဲ့အမတော်ပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်နေရအောင်ကျွန်တော်ထွက်သွားပေးပါမယ်...ပျော်ရွှင်ကြပါစေအိမ်ရှေ့စံဝမ်ရိပေါ်...နောက်ပြီးအရမ်းမုန်းတယ်.....""ဟင့်အင်း..မဟုဘူး...ကျန့်ငယ်..အထင်မှားနေတာ..~~~~~ကျစ်လော့နဲ့..ကိုယ္က..ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး...ကျန့်ငယ်ရယ်...ဟင့်..~~~~~ကျန့်ငယ်ကို့ကိုမထားခဲ့ပါနဲ့ကွာ...ကျန့်ငယ်..မရှိရင်..ကိုယ္မေနတက္ဘူး...ကိုယ့်ကိုမမုန်းပါနဲ့ကွာ~~. "
ESTÁS LEYENDO
အရှင်၏အဖြည့်ခံ
Romanceကျန့်ကျန့်အပေါ်လုပ်ခဲ့တဲ့အမှားတွေကိုအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါဘယ်ဘဝရောက်နေနေအမှားတွေကျေသည့်အထိအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါ....... ဝမ်ရိပေါ် အရှင်ကျန့်ကျန့်ကိုမချစ်နိုင်ရင်တောင်ကျန့်ကျန့်ကအရှင့်ရဲ့အဖြည့်...