မဂ်လာပါ...သာသာရဲ့ချိဆုံးဒါဒါလေးတို့ရေ...😘
သာသာရဲ့..ပထမဆုံးficလေးဖြစ်တဲ့အရှင်၏အဖြည့်ခံ ficလေးကိုဖတ်ပေးတဲ့အတွက်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်....😊😊
ခု..သာသာ..အဲ့ဒီficလေးပြီးရင်နောက်ficတစ်ပုဒ်တင်ဖို့စီစဥ်ထားပါတယ်...
အဲ့ဒါကလည်း.. Yizhan ficလေးပါ..ဒါပေမဲ့
Short story လေးပါ...ဒီficလေးထဲမှာတော့
သာသာတို့ချစ်တဲ့ကောတို့အပြင်...ဖူဂျိုရှီမလေးတို့ရဲ့စိတ်ဓာတ်....လိပ်မလေးတွေရဲ့စိတ်ဓာတ်မြင့်မြတ်မှုကိုရေးထားတဲ့...ficလေးတစ်ပုဒ်ပါ..သာသာရဲ့ပထမဆုံးficကိုအားပေးသလိဒြီficလေးကိုလည်းဆက်ပြီးအားပေးကြပါအုံးလို့ငါသာပြောချင်ပါတယ်......
အရှင်၏အဖြည့်ခံလေးလည်းဆက်ပြီးတင်ပေးပါမယ်ရှင့် ......
ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ပါတယ်ဒါဒါတို့😘😘
Fujoshi girl friend.......
ကျန့်ကျန့်..နင့်ကိုငါစိတ်မချဘူး...................................................နင့်ကိုလင်ပေးစားမလို့.......
ငါတို့သူ့ပေါ်ဒီလိုမလုပ်သင့်ဘူး..ရိပေါ်...
ရိပေါ်...ရှောင်ကျန့်..နင်တို့ပြောခံရတာ..ငါပြောခံရတာထက်ပိုခံစားရပါတယ်ဟာ...
ရှောင်ကျန့်..ကိုယ်မင်းကိုအရမ်းချစ်တယ်....
..........................Zawgyi
မဂ္လာပါ...သာသာရဲ႕ခ်ိဆုံးဒါဒါေလးတို႔ေရ...😘
သာသာရဲ႕..ပထမဆုံးficေလးျဖစ္တဲ့အရွင္၏အျဖည့္ခံ ficေလးကိုဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....😊😊
ခု..သာသာ..အဲ့ဒီficေလးၿပီးရင္ေနာက္ficတစ္ပုဒ္တင္ဖို႔စီစဥ္ထားပါတယ္...
အဲ့ဒါကလည္း.. Yizhan ficေလးပါ..ဒါေပမဲ့
Short story ေလးပါ...ဒီficေလးထဲမွာေတာ့
သာသာတို႔ခ်စ္တဲ့ေကာတို႔အျပင္...ဖူဂ်ိဳရွီမေလးတို႔ရဲ႕စိတ္ဓာတ္....လိပ္မေလးေတြရဲ႕စိတ္ဓာတ္ျမင့္ျမတ္မႈကိုေရးထားတဲ့...ficေလးတစ္ပုဒ္ပါ..သာသာရဲ႕ပထမဆုံးficကိုအားေပးသလိၿဒီficေလးကိုလည္းဆက္ၿပီးအားေပးၾကပါအုံးလို႔ငါသာေျပာခ်င္ပါတယ္......
အရွင္၏အျဖည့္ခံေလးလည္းဆက္ၿပီးတင္ေပးပါမယ္ရွင့္ ......
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ပါတယ္ဒါဒါတို႔😘😘
Fujoshi girl friend.......
က်န့္က်န့္..နင့္ကိုငါစိတ္မခ်ဘဴး...................................................နင့္ကိုလင္ေပးစားမလို႔.......
ငါတို႔သူ႕ေပၚဒီလိုမလုပ္သင့္ဘူး..ရိေပၚ...
ရိေပၚ...ေရွာင္က်န့္..နင္တို႔ေျပာခံရတာ..ငါေျပာခံရတာထက္ပိုခံစားရပါတယ္ဟာ...
ေရွာင္က်န့္..ကိုယ္မင္းကိုအရမ္းခ်စ္တယ္....
..........................
ESTÁS LEYENDO
အရှင်၏အဖြည့်ခံ
Romanceကျန့်ကျန့်အပေါ်လုပ်ခဲ့တဲ့အမှားတွေကိုအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါဘယ်ဘဝရောက်နေနေအမှားတွေကျေသည့်အထိအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါ....... ဝမ်ရိပေါ် အရှင်ကျန့်ကျန့်ကိုမချစ်နိုင်ရင်တောင်ကျန့်ကျန့်ကအရှင့်ရဲ့အဖြည့်...