Unicoade
"မင်းကြီးကိုဂါဝရပြုပါတယ်.."
"သက်သာသလိုနေပါ...ကျိုးရုံလော့ရောပါလာတာပဲ.."
"ဟုကဲ့မင်းကြီး...မောင်ငယ်လေးနဲ့မတွေ့ရတာကြာလို့..လိုက်လာတာပါ..."
"စုန့်ချင်းချန်...ရောမပါလာဘူးလား"
"ဟုကဲ့အလုပ်တွေများနေလို့ပါမင်းကြီး..."
"အင်း...စုန့်အိမ်တော်ကကျိုးမိန်းကလေးကိုရလိုက်တာတော်တော်ကံကောင်းတာပဲ..အလုပ်တွေလည်းကူလုပ်ပေးတယ်ဆိုတော့..."
"အဲ့လိုလည်းမဟုပါဘူးမင်းကြီး..နားလည်သလောက်ကူညီပေးတာပါ..."
"အင်း..အင်း..ကောင်းတယ်...ကဲ..ကြင်ယာတော်ကိုသွားတွေ့လိုက်ပါအုံး..."
"မင်းကြီးကိုနှုတ်ဆက်ခဲ့ပါတယ်..."
ကျိုးရုံလော့သည်ဝမ်မင်းကြီး၏လက်ယာအမတ်ဖြစ်သောစုန့်မင်ကြွယ်၏သားနဲ့အသက် 20မှာလက်ထပ်ခဲ့ပြီးအိမ်ထောင်သက်တမ်းမှာလေးနှစ်ရှိခဲ့ပြီဖြစ်သည်...စုန့်အိမ်တော်မှာသာနေပြီးတစ်ခါတရံမှကျိုးအိမ်ထောင်ကိုလာနေသည်..
"မင်းကြီး..မိဖုရားကြီးဟန်တိုင်းပြည်ကပြန်ရောက်ပါပြီ....."
"ဟုလား...ရောက်တာမြန်သားပဲ...အထိန်းတော်ကြီးမိဖုရားဆီမြန်မြန်သွားရအောင်..."
(အိန္ဒြရေသိက္ခာထိန်းတော်မူပါဘုရား..😆😆)
.........................."ကြင်ယာတော်ကို..ကျွန်တော်မျိုးမဂါဝရပြုပါတယ်..."
"မဟုတာအမတော်.ထပါ...ကျန့်ကျန့်ကိုဂါဝရမပြုလဲရပါတယ်.."
"ကြင်ယာတော်ကဝမ်တိုင်းပြည်ရဲ့အိမ်ရှေ့စံမိဖုရားဖြစ်တော့မှာဆိုတော့..ကျွန်တော်မျိုးမကရိုသေလို့ပါ..."
"မဟုတာအမတော်ကြီးရယ်...ကြင်ယာတော်ဆိုပေမဲ့ကျန့်ကျန့်အမတော်ရဲ့မောင်ငယ်လေ..."
"ဟုပါပြီ..ကျန့်ကျန့်ရယ်..မတွေ့တာအရမ်းကြာပြီနော်ကြည့်ပါအုံးပိန်သွားလိုက်တာကျန့်ကျန့်လေးကနောက်ပြီးကျန့်ကျန့်ကအရမ်းလှတာပဲအဲ့ဒါတောင်မျက်နှာဖုံးစွပ်ထားသေးတယ်ကျန့်ကျန့်ကမမတို့တောင်မျက်နှာကိုမပြဘူးနောက်ပြီးအမတော်မဂ်လာဆောင်လည်းမလာဘူးကျန့်ကျန့်မကောင်းဘူး..."
ESTÁS LEYENDO
အရှင်၏အဖြည့်ခံ
Romanceကျန့်ကျန့်အပေါ်လုပ်ခဲ့တဲ့အမှားတွေကိုအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါဘယ်ဘဝရောက်နေနေအမှားတွေကျေသည့်အထိအရှင်ပြန်ပေးဆပ်မှာပါ....... ဝမ်ရိပေါ် အရှင်ကျန့်ကျန့်ကိုမချစ်နိုင်ရင်တောင်ကျန့်ကျန့်ကအရှင့်ရဲ့အဖြည့်...