Arkadaşlar merhaba bu benim yeni hesabım eskiden kitapkurduu_20 adlı hesabımdan bu kitabın birincisini yazıyordum ama artık o hesabıma giremiyorum o yüzden de yeni hesap açtım ve kitabıma burada devam edeceğim yani kitap çalıntı değildir
Oylamayı unutmuyoruz iyi okumalar.☺️Atakan
Sabah uyandım ve Cemile'yi aradım
Kartaliçem🦅 aranıyor.. çok geçmeden açtı zaten.
"Alo kartaliçem günaydın.""Günaydın kara kartalım."
"Kara kartalını yesinler lan. Napıyon?"
"Hazırlık yapıyoruz kızlarla ama birazdan dışarıya alış verişe çıkacağım."
"Ben seni gelip alayım o zaman birlikte gidelim."
"Ay çok güzel olur o zaman yarım saate burada ol gidelim."
"Tamam."sonra vedalaşıp telefonu kapattık. Bu gün Cemile'yi istemeye gideceğiz o yüzden çok heyecanlıyım. Daha beş ay önce sevgili olmuştuk ama babamlar çok fazla uzatmayalım bu işi dediler. Benim de işime geldi tabi. Üzerimi değiştirip aşağıya indim ve bir şeyler yedikten sonra evden çıkıp Cemile'nin evine gittim. Kapıyı Sema teyze açtı.
"Atakan oğlum hoş geldin."
"Hoş buldum Sema teyze. Cemile evde mi?"
"Evde yavrum gel. Üzerini değiştiriyordu o da gelir birazdan geç otur sen ben de kızlara bi bakayım."
"Tamam."yaklaşık 5 dakika sonra Cemile geldi ve biz de evden çıktık.
"Atakan sen ne alacaksın ne işin var?"
"Kız istemeye gideceğiz kızım kot pantolon-gömlek giyecek halim yok ya. Takım elbise alacağım."
"O zaman benim bildiğim çok güzel bir mağaza var babamın gömleklerini falan hep oradan alıyoruz senin takım elbiseni de oradan alırız sonra kuyumcuya gider yüzükleri yaptırırız sonra benim elbisemi almaya gideriz dönüşte de tekrardan kuyumcuya gideriz yüzükler hazır olur zaten onları alırız en son da biraz gezer eve gideriz."bunları tek nefeste söyleyince şok olmuştum.
"Kızım bi dur nefes al ya. Nerde bu mağaza?"
"İlerde sağda ben sana tarif edeceğim git sen."zor da olda mağazayı bulmuştuk. Mağaza görevlilerine selam verdikten sonra içeri girdik.
"Aşkım bak şurda açık mavi bir tane takım elbise var onu dene gel olmazsa şurada da gri var onu dene." Onu onaylayıp kabine girdim ve takım elbiseyi giydim. Güzel olmuştu lan. Cemile zevkine hayranım gerçekten. Sonra kabinden çıktım.
"Oha lan çok yakışıklı olmuşsun."
"Valla mı lan?"
"He valla. Bence sen griyi hiç deneme biz direkt bunu alalım çok iyi oldu çünkü. Altına da şuradaki ayakkabıyı alırız. Oldu bu iş. Hadi git sen üstümü değiştir gel." Kabine girip üzerimi değiştirdim ve dışarıya çıktım. Denediğim takım elbiseyi ve beğendiğim siyah ayakkabıyı alıp kuyumcuya gittik. Oradan çıktıktan sonra da Cemile'nin elbisesini almak için bir mağazaya girdik.
"Ben geçen gün buranın İnstagram sayfasında çok güzel bir tane elbise buldum onu bulayım hemen deneyip geleyim."
"Tamam ben bekliyorum seni burada." Birkaç dakika sonra yanıma geldi ama nasıl geldi. Üzerindeki elbise pembeydi ve ona çok yakışmıştı.
"Kızım çok güzel olmuşsun ya."
"Gerçekten mi?"
"Evet ben sana ne zaman yalan söyledim ki. Acayip yakışmış bence bunu hemen al."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.
HumorAltın Üçlülerimizin yeni hikayesi büyük bir aşk ve asla bağları kopmayan 3 arkadaş. Bakalım bizimkiler bu kitapta ne yapmış? Benim eski hesabım olan kitapkurdu_20 hesabıma artık giremiyorum ben de o yüzden yeni bir hesap açtım ve kitabına buradan de...