Sürpriz!

14 7 5
                                    

Cemile'den
"Cemile! Kalkın lan şuraya bakın!"

"Ne oluyor Ayşegül ya?!"

"Kızım herkes sizi konuşuyor!"

"Niye?"

"Dün gece kulübünde biraz yakınlaştınız ya fotoğraf falan çekmişler internete düşmüş."

"Ne! Kanka sen ciddi misin? Babam beni öldürecek!"

"Seni mi beni mi?!"
Derken telefonum çaldı.

"Babam arıyor."

"Sıçtık."

"Alo baba."

"Cemile! Çabuk televizyonu açın!"
Hemen aşağıya inip televizyonu açtım. Siktir magazin programında biz vardık.

Şok şok şok! YouTube kanalında yaptığı coverler ile tanınan ve geçtiğimiz günlerde devran şarkısı ile ününü arttıran yakışıklı Atakan Çelik'in gece klübünde öptüğü güzel kim?! Tabi ki de çocukluk arkadaşı olan Cemile Çiğdem Canyurt'tan başkası değil!

"Atakan'ı da al hemen bizim eve gel!"

"Tamam baba."

"Bizi çağırıyor."

"Aşkım seni çok seviyorum bunu sakın unutma tamam mı? Baban beni öldürecek."

"Ben de seni çok seviyorum ama babam seni öldürmez ya alt tarafı bir kaç tane okkalı bir kayınpeder yumruğu yersin bi de bizi bir kaç hafta ayırır mesela beni Ankara'ya teyzemin yanına gönderir ama belki."

"Çok sağol aşkım ya içimi rahatlattın."

"Ay siz gidin artık bekletmeyin Cihan amcayı."
Hemen üzerimizi değiştirip arabaya atladık ve bizim eve doğru yola çıktık. Eve geldiğimizde kapıyı bize annem açtı. Hüzünlü bir şekilde bize bakıyordu. Anlaşılan babamı sakinleştirmeye çalışmıştı ama becerememişti.

"Hoş geldiniz aşk böcekleri."

"Cihan babacığım açık..."

"Sus tamam konuşma! Bi de açıklayabilirim diyor ya! Bar köşelerinde benim kızımı öpmek ne demek lan!"

"Babacığım ne desen haklısın bi savunmam da yok ister döv ister öldür bir şey demem çünkü ben haksızım. Ama ben senin kızını çok seviyorum."

"Cemile odana çık."

"Ama baba..."

"Odana çık Cemile. Valizini hazırla ilk uçakla Ankara'ya teyzenin yanına gideceksin."

"Hayır baba."

"Kızım ikiletme beni kalbimi kırmak istemiyorum odana çık."babamın da dediği gibi onu ikiletmeden odama çıkıp valizimi hazırlamaya başladım. Aşağıdan babamın bağırışları geliyordu. Sonra kapı çaldı gelenler Ezgi teyzelerdi.

"Cihan ne desen haklısın bizim oğlan bi eşeklik etmiş işte ben onun cezasını keseceğim zaten."

"Tabii ki de kesersin ama ne demek bu ya! Elaleme maskara olduk baksana! Magazine bile düşmüşüz!"aaa bi dakika Atakan gülmemek için kendini çok zor tutuyor gibi duruyordu. Bu işte bi bokluk var. Annem yukarıya doğru yönelince odama girdim Kapı çalınca düşüncelerimden sıyrılıp anneme döndüm. Eline bir bez parçası vardı.

"Bu ne?"

"Kapat gözlerini."annemi ikiletmeden gözlerimi kapattım sonra da annem elindeki bez parçasını gözlerime bağladı ve kokuma girerek beni odadan dışarıya çıkarttı.

Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin