Kardiş dudağında bir şey kalmış ha!

11 4 10
                                    

"Doktor hanım. Karım ve çocuğum iyi mi?"

"Şu an geldiğimiz hallerine göre daha iyiler ama biliyorsunuz ki ilk aylarda düşük riski çok yüksek. Bi de Cemile hanım karnına darbe alınca düşük riski daha da arttı o yüzden eşinizi bir kaç gün müşahade altına alacağız."

"Eşimi görebilir miyim?"

"Tabii. Geçmiş olsun."

"Teşekkür ederim."

İçeriye girdiğimde Cemile elinde peçete gözlerimi tavana dikmiş ağlıyordu. Ben de yanına gittim ve baş ucuna oturdum.

"Ağlama artık be güzelim."

"Elimde değil ki. Bebeğimizin hayatı söz konusu."

"O zaman ağlama. Bebeğimiz kötü etkilenecek bak. He sana ağlamak hiç yakışmıyor."

Cemile'ye piç gülüşümü gönderdiğimde güldü ve gözlerini devirdi.

"Zevzekleşme."

"Erdinç şerefsizi seni nerde ve nasıl kaçırdı?"

"Aşkım şu an çok yorgunum sonra konuşalım mı? Lütfen."

"Tamam güzelim. Sen uyu dinlen ben geleceğim tamam mı?"

"Tamam."

Cemile'yi öptükten sonra hastahaneden çıktım ve Sarp'a gittim.

"Kanka hoş geldin."

"Hoş buldum kanka."

"Hayırdır gene ne işin düştü?"

"Senden birini araştırmanı istiyorum."

"Kimi?"

"Erdinç. Erdinç Uzunlar."

"Ben iki tane Erdinç adlı kişi araştırdım. Üç tane de Uzunlar soyadına sahip kişi araştırdım. Bu herifin fotoğrafı falan var mı?"

"İnstagram hesabı açık. Bir tane fotoğrafını göstereyim."

Erdiçin hesabına girip bir tane fotoğraf gösterdim.

"Bu mu lan! Olum bu tip ne? Ben bunu bir kere araştırmıştım insan kaçakçılığından. Aşırı değişmiş."

"Olum ben sana tipinin ne kadar değiştiğini mi soruyorum? Adam nedir? Kimlerdendir? Onu araştır bana."

"Abi bu adam bir kere evlenmiş babasının zoruyla. Kadın da zaten bununla evlenmek istemiyormuş. Erdinç de evlenmek istemiyormuş. Ama bakmış kadın güzel, ben bunu kötü emellerime alet ederim demiş. Neyse işte bunlar hemen evlenmişler. Kadına sürekli şiddet uygulayıp zorbalık yapıyormuş."

"Şerefsiz!"

"Hem de nasıl şerefsiz! Neyse işte kadın da dayanamamış kaçmış evden babasının yanına gitmiş. Erdinç de bunu duyunca delirmiş. Kızın evine baskın yapmış kızı da babasını da öldürmüş. Erdinç de adam öldürmekten 6 yıl hapis cezası verilmiş. Bizimki hapisten çıkınca babası oğlanı evlatlıktan reddetmiş. Erdinç de çekmiş vurmuş adamı. Babasını da vurunca kuzeninin yanına Rusya'ya gitmiş kuzeni de mafyaymış. O da onun yanında işe girmiş o da mafya olmuş. İnsan kaçakçılığı, adam öldürme, hırsızlık, genel ev işletme. Ne ararsan var."

"Genel ev derken?"

"Rusya'da 3 tane Türkiye'de 4 tane genel ev işletiyor. 3 tanesinin tapusu da Erdinç'in üzerine."

"Başka ne boklar yemiş bu herif?"

"İnsan kaçakçılığı, adam öldürme, dolandırıcılık. He bi de Rusya'da herkesin korktuğu ve bayağı tanınan bir mafya aynı zamanda da tefecilik yapıyor."

Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin