"Cemile pardon da sen salak mısın? Niye bile bile kendini tehlikeye atıyorsun?"
"Atakan, bilgi toplarız sonra polise veririz hapishanede çürür gider."
"Hayır. Sen o herifin yanına gidemezsin! Bebeğimizi öldürmeye çalıştı o farkında mısın!?"
"Evet farkındayım, ama bebeğimizin intikamını almak istiyorsak bunu yapmalıyız. TNİ!"
"TNİ?"
"Töre,"
"Nomıs,"
"İntiqam!"
🔫🔫🔫"Of cemo of! Ne işler aştın başıma ya?!"
"Atakan bir şey olmayacak ya. Yarım saat oturup konulacağız sonra sen de adamı dövüyor musun öldürüyor musun ne yapıyorsan yap orası beni ilgilendirmez."
"İyi tamam. Dikkatli ol."
Cemile arabadan indi ve Erdinçin evine doğru yürümeye başladı. Başına bir şey gelmese bari. Cemile eve girince -kulaklığı olduğu için konuşmalarını duyabiliyoruz- Erdinçin sesi duyuldu.
"Cemile hanım hoş geldiniz. Hangi rüzgar attı sizi buraya."
"Boş yapma Erdinç. Boş boş konuşacak vaktim yok."
"Niye geldin?"
"İntikam almaya."
"Ne intikamı? Ne saçmalıyorsun sen?"
"Hani geçen gün az kalsın bebeğim ölüyordu ya senin yüzünden? Hatırlıyor musun? Çocuğunun intikamını almaya geldim Erdinç!"
"Cemile yapma. Çocuklarını düşünüyorsan yapma."
"Çok komiksin Erdinç."
Silah mı çekti lan acaba? Ama Cemile inerken hiç silah almadı ki yanına. Demeye kalmadan bir silah sesi duyuldu.
Hemen arabadan inip eve gittim. Haliyle görevli adamlara da sıkmak zorunda kaldım.
"Cemile iyi misin?"
"Çok iyiyim hayatım."
"Öldürdün mü adamı?!"
"Yok lan ne öldüreceğim? Bacağına sıktım."
6-7 Yıl sonra...
Çocuğumuz doğdu. Herkes kendi işine gücüne. Batuhan'ın çocuğu doğdu. Ege hala aşk acısı çeliyor, izmir kendi halinde. Karan ile Çağıl'ın arasında bir şeyler var ama hala ne olduğunu çözemedik aslına bakarsan onlarda çözemedi. Denizin kız arkadaşı var onunla da tanıştık. Çok tatlı kız. Meriç... Ege ile aralarında değişik bir çekim var. Çözemedik hala.
Veeee biz. Erdinçi hapishaneye artırdık. Çok güzel hareketler bunlar 4.kuşak çekimleri için seçmeler başladı. Veeee bomba haber! Yılmaz hoca artık yaşlandığı ve yorulduğu için BKM sahnelerini bize bıraktı. 4.kuşağın yönetmeni Cemile ve ben olduk. Kızımız. Kızımız oldu. Annesi gibi esmer kıvırcık saçlı boncuk gözlü çok güzel bir kız oldu 6 yaşında daha. Hayatımız öyle böyle devam ediyor.
Bize ayrılan sürenin sonuna geldik. Hayatımızın her anında yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere. Hoşça kalın.
Ben iyi değilim... 🤧🤧🤧 çok kötü oldum ya. Altın Üçlü... benim ilk kitap deneyimim, ilk göz ağrım. Şimdi final yapınca kötü oldum.
AMAAAAAAAAAAA!
Yeni kurgu geliyoooooor! Rıza abimin haberi var zaten biraz spoiler verdim. Aidmsöaksşsmsaksls
Neyse. Diğer kurguyu da yayınlarım bi ara yazmaya başladım. İyi bakın kendinize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.
HumorAltın Üçlülerimizin yeni hikayesi büyük bir aşk ve asla bağları kopmayan 3 arkadaş. Bakalım bizimkiler bu kitapta ne yapmış? Benim eski hesabım olan kitapkurdu_20 hesabıma artık giremiyorum ben de o yüzden yeni bir hesap açtım ve kitabına buradan de...