Son Beklediğim☁️

14 5 19
                                    

Bu bölüm sana gelsin lan Rıza abi.
kaç gündür bölümleri okuyup oylamıyorsun sikerim seni NDLSŞSNDŞANDPDgotuneyarrakgirsin

"Hamileyim mi?"

"Evet!"

"Nasıl ya? Ne zaman öğrendin?"

"Senin kaza yaptığını duyunca bayılmışım hastahaneye kaldırmışlar beni o zaman öğrendik."

"Ben şimdi tekrardan amca mı oluyorum?!"

"Kardeşim doğduğu zaman ona WW onaylı Harry Potter testi yaptıracağım. Sonra önüne çapulcuların oyuncaklarını koyacağım hangisini seçerse o çapulcu olacak ona göre ona asa alacağım. Bütün Harry potter filmlerini izleyeceğim ona."

"Kuzenim doğduğu zaman ona bütün MARVEL filmlerini izletmeyen şerefsizdir."

"Bütün Black Pink şarkılarını dinlettireceğim."

"Çocuklar bi sakin olun."

Batuhan amcam bize güldükten sonra Ecem teyzeme baktı ve elini tuttu. O sırada da içeriye doktor girmişti.

"Merhabalar. Nasıl hissediyorsunuz Batuhan bey?"

"Çok iyiyim ama başım çok ağrıyor. Sanki kafamın içinde davul çalıyorlarmış gibi. Bir de ara ara gözüm kararıyor ve başım dönüyor. Bunlar normal mi?"

"Batuhan bey... çektirdiğimiz tomografi sonuçları burada. Filmi incelerken bir şey farkettik..."

"Ne farkettiniz? Kötü bir şey mi var?"

"Batuhan bey... beyninizde iyi huylu bir tümör var."

NE? NASIL!?

"Nasıl ya?"

"Kocam ölecek mi?"

"Hayır Ecem hanım aklınıza sakın öyle şeyler getirmeyin. Küçücük bir tümör zaten iyi huylu. İşte bu yüzden de işimiz biraz daha kolay ama..."

"Ne ama?"

"Tümör çok riskli bir yerde. Eğe tümörü almaya çalışırken o sinire değerse Batuhan bey felç kalabilir. Ya da ölebilir."

Ecem teyzem şaşkınlıkla eliyle ağzını kapatırken annem babam ve Çağıl çoktan ağlamaya başlamıştı bile.

"Peki ameliyat olursam felç kalma riskim veya ölme riskim yüzde kaç?"

Batuhan amcam o kadar sakindi ki sanki tümör kendinde değilde bu odadaki başka birindeymiş gibi davranıyordu.

"Ameliyat dünyanın en iyi doktorlarıyla yapılacak zaten eğer bi aksilik çıkmazsa hayatta kalma oranınız yüzde doksanın üzerinde ama eğer bir aksilik çıkarsa felç kalma oranınız yüzde kırk beş. Ama şu an net bir şey söyleyemem."

"Ameliyat ne zaman Peki?"

"Tümör bir hafta içinde büyüme gösterecek o yüzden ameliyatı o bir hafta içinde yapmamız gerekiyor. Size 2 gün mühlet veriyorum kararınızı verin Batuhan bey. Bu karar sizin hayatınızı etkileyecek. Lütfen mantıkı hareket edin."

Doktor resmen ortaya pimi çekilmiş bomba bıraktı ve gitti. Uzun süren sessizliği annem bozdu.

"Batu. Sen o gece. Babaannemin yanına gitmek istiyorum derken..."

"Evet Cemile. Onu kastettim."

"Ya Batu!" Annem koşarak Batuhan amcama sarıldı be ikisi birlikte ağlamaya başladı. Sonra babam da onlara katıldı. Boşuna dememişler bunlara altın Üçlü diye.

Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin