ÖZEL BÖLÜÜÜÜÜM!!!

11 4 4
                                    

Kız ben buraları vallahi bırakamıyorum ya! Öteki kitabıma bölüm yazarken bi bakmışım buna yazıyorum. ENGEL OLAMIYORUM BU KİTAP AKLIMDAN ÇIKMIYOR

Her neyse

İyi okumalaaaaaar

"Hazır mısınız ati?"

"Hazırız kardeşim başat kaydı."

"Paşama bak başlat diyor bi de! Sen saçlarını düzeltirken biz çoktan girmiştik kayda."

Metin'e öldürücü ve 'sus sikerim' adlı bakışlarımı atıp önüme döndüm. Bu gün Metin bize çok ısrar ettiği için Cemile ile hayranlarımızın bize sorduğu soruları yanıtlayacaktık.

"Eveeeet! Gelelim ilk soruya! İlk sorumuz şu: Nasıl sevgili oldunuz? Detay istiyoruz. Demişler."

"Sen anlatmak ister misin güzelim?" Cemile'nin elinden tutup ona baktım.

"Olur. Şimdiiii ben Batu ve Atakan çok uzun süredir arkadaşız."

"5 yaşından beri."

"Aynen, ve uzun süredir arkadaş olduğumuz için artık bu arkadaşlıktan da öteye geçti. Kardeş olduk ve birbirine o gözle bakma düşüncesi bile geçmezdi aklımızdan."

"Sonra ne oldu, nasıl oldu hiç bilmediğim bir anda Cemile'ye aşık olmuşum. E bunu kabullenmem de zor oldu bayağı. Kardeşlerim sağolsun farketmem konusunda yardımcı oldular."

"Ben Atakan'a kör kütük aşıkken bunun sevgilisi vardı."

"E senin de vardı."

"Evet vardı. İnkar edemem ama sana aşıktım."

"Bu nasıl iş lan böyle?" Arkadan bize hayatı sorgular gibi bakış atan Deniz'e döndüm.

"Kavak yelleri hesabı oldu oğlum bizimki."

"Ne yani daha önce arkadaş mıydınız?"

"Yani, bir nevi."

"Bir gün ben sevgilimden ayrıldım. Atakan da ayrılmış ay kız ben bu fırsatı kaçırır mıyım?!"

"ASLA!"

"E yani! Neyse, bi gün Atakan bana şey dedi; Cemile kahvaltıdan sonra baş başa konuşabilir miyiz? Şok oldum."

"Ne konuştunuz peki?"

"Cemile benim yanıma geldi ben de bodoslama daldım konuya. Ben seni seviyorum deli gibi aşığım dedim!"

"Ben de ben de seni seviyorum dedim sonra sevgili olduk işte."

"Güzel hikaye he! Geçelim diğer soruya, şey demişler: Ayala'nın adını kim koydu ve neden Ayla?"

"Güzel soru. Atakan'ın bir kuzeni vardı Ayla. Uzun yıllar önce o 5 yaşındayken onu kaybettik. Biz de anı kalsın diye Ayla koyduk kızımızın adını."

"Yaaaa çok tatlıııı!" Arkadan bize gözlerinden kalpler fışkırarak bakan Meriç, İzmir ve Çağıl'a gülüp önüme döndüm.

"E başka soru yok mu Metin?"

"Bizde soru mu tükenir koçum! Geliyor! Aslına soru değil bu. Sizden şarkı söylemenizi istemişler. Düet gibi."

"Cemile, söyler miyiz güzelim?"

"Ay olur valla. Ne söyleyelim?"

"Bekle gitarımı alıp geleyim." Video bizim evde çekiliyordu ben de hemen odamız gidip gitarımı aldım ve yerime geçtim.

"Ne söylüyoruz?"

"Yaşlı amca- Ve ben?"

"Olur."

Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin