https://youtube.com/watch?v=HcUV8Uh4-Eo&feature=share
Metin Pıhlıs çghb sezon finali kamera arkası. izliyoruz beğeniyoruz ve abone oluyoruz
Batuşko💍
Cemilelerin evine gelince elim zile gitti ama Cemile'nin yazdıkları allıma gelince mesaj attım.
Cemo geldim ben.
Mesajıma görüldü artıktan biraz sonra kapıyı açtı."Hoş geldin kıvırcığım benim!" Diyerek bana sarıldı.
"Hoş buldum kıvırcığım."
"Ara ara kıvırcık olduğumu unutuyorum."
"Bana da oluyor o ya."bu dediğime ikimiz de güldük ve salona geçip koltuğa oturduk.
"Gelelim senin şu Ecem olayına. Dökül."
"Hacı ben sana hemen bi özet geçeyim. Ben Ecem'e üç yıldır aşığım."
"NE!"
"Evet. Açılsam mı diye bi düşünüyorum sonra vaz geçiyorum. Ya sevdiği başka biri varsa, ya beni kardeşi olarak görüyorsa? kafamda sürekli bu sorular var ya kafayı yiyeceğim cemo bi akıl ver bana."
"Sen o işi bana bırak kardeşim ben Ecem'in ağzını ararım bir gelişme olursa sana haber veririm olur mu?"
"İyi ki varsın ya ben sensiz ne yapardım?"
"Asıl sen iyi ki varsın. Çay içer misin?"
"Sen zahmet etme ben katarım."
"Olur mu canım öyle şey ben yaparım."
"Kızım yeni doğum yaptın lohusa dönemindesin sinirlerimi bozma benim otur şuraya."
"Aman iyi be. Benimki açık olsun."
"Tamam."çayları kattıktan sonra Cemile'nin yanına geçtim telefondan elbise bakıyordu? Cemile? Hayatta inanmam!
"Sen elbise mi bakıyorsun!?"
"Maalesef evet."
"Kızım sana bunu yapan hayat bize neler yapmaz. Hem hayırdır neden elbise bakıyorsun?"
"Bir hafta sonra evlilik yıldönümümüz. Kızların zoruyla elbise bakıyorum. Yıldönümü falan kutlayacak kadar dinamik değiliz. Baksana bi bana çöktüm resmen gözaltlarım mosmor. Kaç gündür uyumuyoruz."
"Kırmızı elbise al."
"Ne?"
"Kırmız al kırmızı."
"Ben ne diyorum sen ne diyorsun ya. Hem kırmızı elbise çok iddialı olur."
"Bence gayet iyi olur. Kaçıncı yıldönümünüz bu sizin?"
"3."
"Ya kırmızı ya siyah."
"Siyahı tercih ederim de çocuklar ne olacak? Çocuklar daha 3 günlük onları başka birine bırakamam. Anne sütüne ihtiyacı var onların daha küçücük onlar."Konuşmak için dudaklarımı araladığım sırada yukarıdan Atakan geldi.
"Vay kardeşim hoş geldin."
"Hoş buldum kardeşim."
"Atakan çay içer misin aşkım?"
"Olur içerim."Cemile Atakan'a çay getirmeye gidince ben de Atakan'a bu mevzuyu açtım.
"Bit hafta sonra evlilik yıldönümünüz bi planınız var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Üçlü 2💫 .tamamlandı.
HumorAltın Üçlülerimizin yeni hikayesi büyük bir aşk ve asla bağları kopmayan 3 arkadaş. Bakalım bizimkiler bu kitapta ne yapmış? Benim eski hesabım olan kitapkurdu_20 hesabıma artık giremiyorum ben de o yüzden yeni bir hesap açtım ve kitabına buradan de...