1. bölüm

1.7K 53 8
                                    

Almira dan

Benim bir günüm hafta içinde okula gitmek okuldan sonra iş ve evde bitiyor genelde.

bu gün izinliyim ve ilk kez okuldan direk eve gideceğim of tanrım bu nasıl mükemmel bir şey işe gitmemek ve eve gidip yatmak ,

hobilerin neler diye sorsalar yatmak,yemek, marvel izlemek, derim

tam evde babam gelmeden önce yapacağım şeylerin hayallerini kurarken telefonum çaldı,

Hangi hatsiz benim muhteşem hayallerimi bölmeye cüret edebilir.

Telefonu arka cebimden çıkardım ve arayana baktım , ana... bizim fakir okulun içindeki tek zengini yani benim sugar mommy 'im olan begüm arıyor.

anası kolejlerde egoist bir şekilde büyümesinden korktuğu için böyle devlet okuluna salmış işte

kendisi benim en yakın arkadaşım olur ve ayriyetten tek arkadaşım

tabi erdemlerde vardı ama o hain ikizi ile beraber orduya yani karadenize taşındı.

Olum biz orduya ayak basamadık derken adam orduya yerleşti.

Neyse şu telefonu açayım kız ağaç oldu.

Yada olsun sen kim bu gün benden habersiz okula gelmemek kim.

Arıyoruz bide açmıyor.

Yazık lan açayım mı.

Tam açacağım dedim telefon kapandı.

"Neden... Ha neden kim şimdi telefondan şifre girip rehberi iki saat uygulamaların arasında bulup rehbere girip sugar mommy yazıp tuşa basıp arayacak"dedim ve galiba biraz yüksek sesle isyan ettim insanlar bana bakıyor.

Kanka niye bakıyorsunuz maymun halayı mı var.

Evet var halay başı da sensin.

Ne yani sen bana Maymun mu demek istedin iç ses

Estağfurullah demek istemedim direk dedim.

Oflayaral deminki saydığım işlemleri gerçekleştirip sugar mommy i aradım.

"Efendim"

"Efendim diyor birde lan niye gelmedin okula ha tamam gelmemen okey niye haber vermiyorsun kötü bir şey olmuştur aklına gelmemişimdir de peki neden telefonunu açmıyorsun bana geçerli bir sebep ver yoksa sahte DNA testi yaptırarak ailene sızar ocağına incir ağacı diker ve AA bir yanlışlık olmuş der çıkarım" dedim ve evet tek nefeste.

bakmayın böyle gıcık konuştuğuma normalde iyi bir insanım

ım a not bad GÖRL

"Kızım bir dur ya, Ölüyordum ben be... kalbim durdu ,karaciğerim öldü ,denize düştüm ,deniz altı çarptı ,yok oldum" dedi tek tek.

Yav he he.

" Tamam o zaman canım cenaze törenine, programım uygun ise gelirim"dedim

" Hain öldüm diyorum programım boş olursa diyor ....neyse şaka maka hasta oldum ben biraz"

" Hayırdır neyin vardı 'erdemim erdemim 'diye yatağa mı düştün"

Evet erdem ve Begüm sevgililer.

Ben bir sapım ha.

" Ha ha çok komik ....başım ağrıdı yerimden kalkamadım ya çok garip bişi oldum, hastaneye falan gittim serum yedim. ha fotoğraf çektim bu arada atarım istersen sana"

"sen ,Kime attın erdeme mi?" dedim iğneleyici bir sesle

"Ya mira "dedi bıkmış bir sesle.

Bunu sen istedin kızım, erdem gittikten sonra her dakika başı beni arayıp özledim diye ağlıyordu manyak.

🥀Gerçekte ailem 🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin