Sabah
Karma'dan
Sabah uyandığımda bana sarılan küçük bir mavi melek beklemiyordum. Cidden çok güzel görünüyor. Sanırım bundan sonra sırf Nagisa yanımda uyusun diye her akşam ona korku filmi izleticem ve oda korktuğu için yanımda uyuyacak bu cidden çok güzel.
Nagisa biraz kıpırdanmaya başladığında hemen gözümü az da olsa kapatarak uyumuş numarası yapmaya başladım. Nagisa bir süre sonra uyandığında bana sarılmış olduğunu gördü ve kızarmaya başladı. Cidden şu an çok tatlı göründüğünün farkında değil. Nagisa tam yataktan kalkıcakken hemen onu tutup kendime çektim ve kalkmasına engel oldum. Bana şok olmuş bir şekilde bakıyordu ve bu onu daha tatlı kılıyordu.
Nagisa benden ayrılmaya çalıştıkça onu daha çok sıkıyordum.
- Karma bırak beni artık.
- Bırakmam için bir sebep söyle.
- Beni fazla sıkıyorsun nefes olmakta zorlanıyorum.
- Sebep geçerli ama bu benim sorunum değil.
- Karma bırak beni daha kahvaltı yapcaz.Nagisa her ne kadar onu bırakmam için söylense de ben onu bırakmadım en sonunda pes etti ve kafasını kalbimin olduğu yere koydu. Bu çocuk beni öldürmeye çalışıyor resmen.
Nagisa'dan
Sabah uyandığımda kendimi Karma'ya sarılmış bir şekilde buldum ve çok utandım hemen kalkıp mutfağa gidecektim ki bir anda biri beni tutup kendine çekti. Ben şok olmuş bir şekilde Karma'ya baktığımda bana gülümseyerek bakıyordu. Ben onun yanından kalkmaya çalıştıkça beni daha çok sıkıyordu. Cidden nefessiz kalıcam.
En sonunda pes edip kafamı Karma'nın göğüsüne koydum ve kalp atışlarını dinlemeye başladım. Ama nedense kalbi çok hızlı atıyordu.
- Karma.
- Efendim Nagisa?
- Niye kalbin bu kadar hızlı atıyor?
- Olduğunmuz durumdan dolayı yoksa rahatsız mı oldun?
- Hayır rahatsız olmadım ama cidden sanki yerinden çıkacak gibi atıyor kalbin ve nedense bu beni çok huzurlu hissettirdi sanki dünya'nın en güzel müziği dinliyorum şu an.Karma'ya baktığımda kızarmıştı ve en sonunda beni bırakmıştı. Rahat bir nefes aldığım da mutfağa geçip kahvaltı hazırladım.
Kahvaltıdan sonra Karma ile beraber dışarı çıkıp sinemaya gittik. Sinemada Karma'nın ısrarları üzerine korku filmine gittik ve koltukları en arkadan almıştık.
Ben korkudan dolayı Karma'ya sarılmış bir şekilde filmin bitmesini bekliyordum. Film bittikten sonra Karma için alay konusu olmuştum ve beni korkutmaya devam ediyordu ve işe de yarıyordu. PİSLİK KARMA.
Eve giderken birden yağmur yağmaya başladı ve Karma beni ceketinin içine aldı.
(Bunun gibi)
Eve kadar öyle hızlıca gittik ama sonuç ıslanmıştık. Hemen odalarımıza geçip üstümüzü değiştirdik.
3.ağızdan
İkili üstünü değiştirdikten sonra salona gelip koltuğa oturdular Karma açıktığı için dışarı kan içmeye çıktı Nagisa ise telefonu ile ilgilenmeye başladı.
Karma eve geldiğinde Nagisa hayla telefonu ile ilgileniyordu. Karma telefonu alıp:
- Bu kadar telefon oynamak zararlı
- Of... Ama ben sıkıldım.
- Ne yapmak istersin o zaman?Nagisa bir anda Karma'ya bakıp:
- Karma sana bir şey sorucam ama dürüst cevap vericeksin.
- Buyur sor
- Senle tanıştığınız vakitlerde sen benim odama gelip beni mi izliyordun?
- Gördün mü beni?
- Şey kısmen gördüm diyelim.
- Nasıl yani?
- Annemle senin ilk karşılaştığın zaman kavga etmiştiniz. Annemle eve geçtiğimizde bana bayağı bir bağırdı kızdı falan ben ağlayarak odamda ağlarken bir anda hafiften de olsa gözlerim kapandı gibi bir şey oldu. Neyse işte camdan biri girdiğinde onu sana benzetmiştim gelen her kimse beni uyudu sansın diye de uyumuş numarası yapmıştım o gün. Sonra ki gün sana sorcaktım ama vazgeçtim.Karma karşısında ki mavi saçlı çocuğa şaşkın bir şekilde bakıyordu sadece. Bir şey demek istiyordu ama diyecek bir şey bulamıyordu. En sonunda konuşmak için ağzını açtı.
- Peki bu duruma kızdın mı?
- Hayır kızmadım.
- Bu sevindirdi.Nagisa, Karma'ya gülümserken bir anda Karma hemen Nagisa'yı dudağından öptü ve geri çekildi. Karma kızarması bir şekilde şok olan Nagisa'ya bakıyordu ama Nagisa neler olduğunu sindirememişti kadar karışık duygular hissediyordu ama bunlardan en belirgin olan duygusu mutluluktu.
- Peki bu seni kızdırdı mı?
- Hayır kızdırmadı çünkü sevdiğim çocuk az önce beni öptü.
- Ha? S.seviğin ç.çocuk? B.ben mi?
- Evet sen.Nagisa bunu der demez hemen Karma'yı öptü ve odasına doğru kaçmaya çalıştı ama kaçamadı Karma hemen kendini toparlayıp Nagisa yakalandı ve kucağına aldı ve onu yere yatırarak gıdıklamaya başladı.
Bu kitapta burda biter çünkü iyice saçmaladım gibi bir şey neyse okuduğumuz için teşekkür ederim ☺️💙💙 hepinizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V̸A̸M̸P̸İ̸R̸ ~K̸A̸R̸M̸A̸G̸İ̸S̸A̸~
Fiksi PenggemarYazar notu: Yalvarırım bu kitabımı okumayın silmeye de kıyamıyorum zaten. Cring bir kitap yazmışım zaten. . . . "Onla tekrar karşılaşır mıyım acaba? Umarım karşılaşırım." düşüncesi ile o sokaktan ayrıldı.