07/05/2021 ...
***
Kekimi de fırından çıkardım oh mis gibi kokuyordu Bugün bizim grup ve abimlerin grubu bizim evde toplanıp beraber , oyunlar oynicaz , olmazsa olmazımız korku filmleri de izlicez bu biz de bir alışkanlık haline gelmişti biz daha 11 yaşındayken birbirimizde buluşmaya başlamıştık Okullar kapanınca birlikte bazen sabah 4' e , 5'e kadar vakitler geçirdik ama Arel uğramazdı bir kaç saat kalıp giderdi abimler kal oğlum işte falan dediklerin de Arel gülümseyerek ' oğlum kız bekliyor ' diyerek giderdi , o gidince de benim hiç keyfim kalmazdı bunu da yaren ve Aynur hemen anlarlardı ve dışarı çıkıp parka gidip önce beraber ağlar sonra kahakalar ile gülerdik .
Bugün abim telefonla oyun oynarken yanına gidip kimlerin geliceğini ona göre aburcuburları koyucağımı söylediğim de bütün grubun olucağını söylemişti ve arelin sevdiği kıymalı börekten de yapmamı istemişti Allah aşkına ben ne anlarım börek yapmaktan !
ben de özellikle ona ' Arel zaten kalmıyor gerek yok ' demiştim ve abim de bugün sabaha kadar bizlerlerle olucağını söylemişti ve ben de o heyecanla hemen mutfağa koşup bizim çocukların bayıldığı muffin kekimi yapmaya bir yandan da hafta da iki defa evimizi temizlemeye gelen Hatice teyzeyi arayıp kıymalı börek tarifi istemiştim .
Son kez mutfakta ki yiyecekleri konrtol edip yukarı odama çıkıp duşa girdim yarım saat sonra bizim çocuklar gelicekti bornozumun kuşağını bağlamadan banyomun kapısını açıp arkamı dönerek banyonun kapısını kapattım
" Biraz daha duş da kalsaydın ben giricektim "
Arelin sesini ve sıcacık nefesini ensemde hissedince gözlerim büyüdü ve ellerim hemen havlumun kuşağına gitti heyecandan bağlayamıyordum bile bunu da arelin hissettiğine yemin edebilirdim , ellerim titreye titreye bağlamaya çalışırken Arel de ellerini bornozumun kuşağına atıp sakince saçımı koklaya koklaya bağladı
Ah Tanrım
Bornozumun kuşağını bağladıktan sonra geri çekilince yavaş yavaş ben de arkamı döndüm , yüzünde ki sırıtışla beni izliyordu sonra gözlerim çıplak göğsü ile karşılaşınca utanıp gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım bu niye odama çıplak gelmişti acaba ?!
ama bir şey dikkatimi çekince tekrardan göğsüne baktım tırnak ve morarmalar vardı yavaş yavaş gözlerim boynuna tırmanınca boynunda ki morarmaları da gördüm sonra aklıma dün gece geldi kızı kucağına alıp öpmesi .
Arel nereye baktığımı anlamış olmalı ki elini ensesine atıp sırıtarak " hırçın kızım yaptı , ben de sana gelmiştim boynumdakileri kapatabilir misin diye ?"
Sevdiğim çocuk bedenin de başka kızın yaptığı izleri kapatmamı istiyordu !
Elimden başka bir şey gelmiyordu kafa sallayarak yatağa oturmasını işaret ettim bende yavaş yavaş makyaj masama ilerleyip fondöten alıp yatağa doğru ilerlemeye başladım , yatak başlığına yaslanmış hem beni süzüyor hem de hareketlerimi izliyordu , onun bakışları altında yatağıma çıkıp yanına yaklaştım elime biraz fondöten sıkıp boynun da Moraran yerlerine sürüp kapatmaya başladım .
Bütün enerjim , mutluluğum , heyecanım gitmişti bir kez daha anlamıştım onunla ben olmazdık olamazdık !
İşim bitince kalkıcakken belimden tutup kendine çekti , bu ani hareketi hem şaşkına çevirdi hem de daha çok heycanlanmamı sağladı gözlerine bakmaya başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI' NA AŞIK OLDUM (+18)
Novela Juvenilabimin arkadaşı' na aşık oldum Nasıl mı ? Oturma odasına girince abimin tek olmadığını anlamıştım ama geç olmuştu . Abim " ben de bize Bir şeyler hazırlar mısın diye çağırmıştım " Diye konuşmasını sonlandırdı Toplam beş kişilerdi ben merakla onlar...