4. TATİL

3.9K 77 17
                                    

17/05/2021 ...

***

Omzumun deşilmesi ile gördüğüm o muhteşem rüyamdan uyandırılmış oldum hem de en güzel yerinde Arel 'le tam öpüşüyorduk ya !

gözlerimi hiç açmadan " her kimsen odamdan hemen çık "

İlk önce ses gelmeyince bu kişinin annem olup  çıktığını düşünerek uykuma kaldığım yerden devam etmeye başladım ama kafamda kırılan ve iğrenç kokan şeyle çığlık atarak ayağa kalktım  sallana sallana yerimde duramıyordum çok fazla uykum vardı ve  abim sırıtarak bana bakıyordu

Abim " kızım unuttun mu iki günlüğüne tatile  gidicektik hep birlikte "

Elimi saçıma atıp kaşıdım  unutmuştum ben onu yaa

Dün akşam Arel ' le içeri girince ortam da böyle bir konuşma vardı şimdi hatırladım .

Abim tekrardan konuşmaya başladı " yarım saatin var  çirkin " sensin çirkin be diyerek dilimi çıkarıp lavaboya girdim elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya bakmamla dona kaldım , iğrenç görünüyordum abim 'e ilk defa hak verdim !

Hemen üstümü çıkartıp duşa girdim , bol şampuanla bir güzel yıkadım yarım saat' den az vaktim olduğu için çok oyalanmadan çıktım .

Odama gelince hemen dolabıma ilerleyerek  kot şort ve siyah crop üstüme geçirip sadece dudak parlatıcısı sürüp siyah kare gözlüğümü kafama geçirip aşağı abimin yanına indim  .

Hep birlikte wolkswagen karavana bindik arabayı abim , Mete abi ve Arel kullanıcaklardı ilk önce abim kullanmaya başladı ,  eğlenceli şarkılar açıp bağıra bağıra söylemeye başladık .
Bir kaç saati böyle geçirmiştik sonra Arel arabayı kullanmaya başlamıştı ve bizim çocukların hepsi  uyuklamaya başlamıştı bile benim de yavaştan uykum gelirken son kez dikiz aynasına baktım ve Arel 'le göz göze geldik .


Hepimiz odalarımıza  yerleşmiş dinlenmiştik şimdi ise yemeğe inicektik  ve ne giyicegimi bulamıyordum sonun da kızlar odama baskın yapınca siyah dar v yaka elbise giyip eyeliner çekip rimelimi de sürdükten sonra bordo rengin de ruj sürdüm işte hazırdım .

kızlarla aşağı indik erkekler çoktan masaya kurulup yemeklerini yemeye başlamışlardı bile bizi de ilk farkeden Furkan abi olmuştu
Furkan " oooo kızlar hoş geldiniz hiç gelmeseydiniz ya  "

Mete abi " valla ben ikinci tabağımı yemeye başladım bile kızlar  "

Ben abimle burağın yanına arelin de çaprazına yerleştim ama beyefendi suratımıza bir kere bile bakmamıştı etrafta ki kızlarla ilgileniyordu .

Yaren " bir kere Mete sen hızlı yemek yiyorsun ve biz geç kalmadık diymi kızlar ?" Diyerek bize dönünce aynurla  birlikte onayladık onu .

Mete abi bu kızlarla uğraşılmaz diyerek yemeğine kaldığı yerden devam etmişti .

Hepimizin yemekleri bitince tatlı siparişlerini vermek için garson çağırdık , gelen garson erkekti ve çok yakışıklıydı  bizim yaşlarımızda olduğu belliydi yaka kartına bakınca isminin yavuz olduğunu gördüm

" Suffle rica etsem "

Yavuz yani garson gülümseyerek tabi diyince ben de kibarlık olsun diye gülümsedim , o arada abimin sahte öksürüğü ile bakışlarımı garsondan çekmek zorunda kaldım ,

ABİMİN ARKADAŞI' NA AŞIK OLDUM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin