18/06/2021... Keyifli okumalar ☺️
***
" Ben senin kızın değilim !"
Baş parmağını dudaklarımın üstüne getirip alt dudağımı okşamaya başladı
En küçük şeyden etkileniyordum ve bundan nefret ediyordum ona yenilmek istemiyorum .
Arel " bu küçük kızın kırılmış kalbini nasıl düzeltebilirim "
" Evden gidebilirsin mesela !"
Arel cık cık 'layarak biraz daha yaklaştı şimdi burunlarımız birbirine değiyordu elini saçlarıma atıp okşamaya başladı , saçlarımı okşaması beni çok rahatlatmıştı " bu güzel kızın kırılan kalbini onarmak istiyorum " hangi birini onarabilirsin ki onaramazsın ama bunlara rağmen seni çok seviyorum !
Arel gözlerime uzun uzun baktıktan sonra bakışları dudaklarıma düştü istemeden dudaklarımı yalayınca arel'in adem elması 'nın hareket etmesini izledim derince yutkunup dudaklarımı izlemeye devam etti , ben de onun dolgun dudaklarını izlemeye başladım şimdi ne çok isterdim o dolgun dudaklarını öpmek hayalî bile güzeldi .
Arel " SİKTİR DAYANAMİCAM !"
Daha ne olduğunu anlamadan arel'in dudaklarını dudaklarımın üstün de hissettim Arel alt dudağımı emerken ben de üst dudağını emmeye başladım kalbim durucak gibiydi hayalim gerçek olmuştu Arel bı elini belime atıp belimi okşamaya başladı

Birbirimizden ayrılınca gözüm şişmiş dudakların da takılı kaldı sonra yavaş yavaş gözlerine çevirdim gözlerimi , o da dudaklarıma bakıp fısıldadı " bu dudakların tadının bu kadar güzel , lezzetli olduğunu bilseydim bunca zaman hiç beklemezdim "Kurduğu cümle Çok hoşuma gitmişti hafif gülümseyerek ona bakmaya başladım o da gülümseyerek tekrardan dudaklarıma yaklaşınca ben de yaklaşmaya başladım , sadece anın tadını çıkarmak istiyordum tekrardan daha tutkulu şekil de öpüşmeye başladık ellerini kalçama koyup beni kaldırdı bacaklarımı beline doladım sırtımı buzdolabına yaslamıştı .
Dillerimiz birbine değmesiyle ikimiz de sesli bir şekilde inledik , nefes nefese birbirimizden ayrılınca Arel kafasını boynuma gömüp Küçük küçük öpücükler kondurmaya başladı gözlerimi kapatıp anın tadını çıkarırken anahtar sesi ile gözlerimi açıp bacaklarımı belinden ayırıp istemeye istemeye arel'i kendimden itip uzaklaştırdım .
Kapıya gidip onlar açmadan kapıyı açtım abim burnumu sıkıp "cadı " diyerek koşa koşa odasına gitti annem ve babama koşup ikisini de öpüp geri çekildim , babam arkam da ki bir noktaya odaklanınca ben de dönüp baktım Arel oradaydı gülümseyerek gelip " hakan amcacım " diyip baba erkekçe selam verdi anneme dönüp elini öpüp " ve asla yaşlanmayan Nesrin hanım " annemin elini öpmesi ve böyle bir cümle kurması annem için yeterliydi zaten .
Annem kocaman gülümseyerek " teşekkür ederim arelcim " Arel gülümseyerek kafa sallayıp bana baktı göz kırpıp kapı'dan çıkmaya hazırlanırken annem tekrardan konuştu " gidiyor musun arelcim biraz daha kalsaydın "
Arel " teşekkürler ama gidiyim geç oldu artık iyi geceler hepinize "
Annem ve babam da iyi geceler diye odalarına çıktı kapı da Arel ' le bakışırken en son da Arel yaklaşıp kulağıma " umarım bu küçük kızın kırılan kalbini düzeltmişimdir "
Kafa sallayarak onayladım bugün kalpten gitmezsem iyidir
Arel dudağıma öpücük kondurup " sevindim kendine iyi bak küçük kız "
Diyerek son kez bana bakıp gitti , bugün uzun zaman sonra kendimi çok mutlu hissediyordum , odama çıkıp telefonumdan kızlara ' çok güzel şeyler oldu yarın buluşalım ' diye mesaj atıp yatağama yatıp sırıtarak tavanı izlemeye başladım sonra kulaklığımı alıp bu aralar en sevdiğim şarkıyı açıp Son ses dinleyerek az önce olan olayları düşünmeye başladım parmağım istemsiz bir şekilde dudağıma gitti .
Belki bir şarkının her sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısın
Bir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasınGeçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hâlâ seni
Sen hep benim yanımdasın
Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın, söylenmesin
Sen benim şarkılarımsınGaliba artık Arel de beni seviyordu !
Bu düşünce bile çok mutlu olmama sebebiyet veriyordu .
Sabah yine aynı şekil de etrafa neşe saçarak evden ayrılıp kızlarla buluşucağımız cafe' ye ilerledim cafe'ye girince etrafa bakınmaya başladım kızlar çoktan gelmişti bile gülümseyerek yanlarına ilerledim beni ilk fark eden yaren'di " o hanfendi ne kadar mutlu'sunuz bugün"
Gülümseyerek kafa salladım
Aynur " valla bu kadar mutlu olmanın sebebini hemen öğrenmek istiyorum "
Yaren " bende "
" İlk sipariş verelim ondan sonra "
Garson çağırıp hepimiz istediklerimizi sipariş verdik , siparişler gelene kadar başka şeylerden konuştuk siparişler gelince artık dayanamayıp konuştum " dün gece arel'le öpüştük " Aynur öksürmeye başlayınca yarenle hemen sırtına vurmaya başladık .
Aynur öksürüğü kesilince konuşmaya başladı " OHA " bağırarak konuşması ile bütün cafe'de ki insanların bakışları bize çevrildi
" Kızım biraz sessiz ol ya !"
Yaren " anlatsana kızım sen de meraktan çatlicaz "
" Tamam anlatıyorum "
" İşte böyle " bütün olan olayları başından sonuna kadar kızlara anlatmıştım
Yaren " wowww çok romantik "
Aynur " vay be eee şimdi sevgili misiniz ?"
İşte bunu bilmiyordum ama değildik galiba " bilmiyorum "
Kızlarla biraz daha sohbet ettikten sonra cafe'den ayrılıp Eve ilerlemeye başladım cafe evimize çok uzak değildi bu yüzden yürümeyi tercih ettim , eve yaklaşınca çantam da ki anahtarımı çıkarıp içeri girdim salondan sesler geliyordu
Abim " olum en iyisi takılmak "
Mete abi " kesinlikle " ah bir de Mete ve Yaren meselesi vardı bunu da en yakın zamanda Yaren ' e sormam gerekiyordu
Yavaş yavaş salona ilerlemeye başladım ,
Sonra onun sesini duydum
Arel " tabi ki de en iyisi lan bir kıza bağlı kalmak bana uymaz ben istediğimi alır giderim "
Kafasını kapıya çevirince göz göze geldik gözlerim dolmuştu acı bir şekilde gülümseyerek koşa koşa odama gittim
Ben de aptal gibi inanmıştım ona ama artık bu sondu onu unutucaktım .
____________&&&&&&&&_________________
Selammmmmm nasılsınız nasıl gidiyor hayat bakalım ❤️
👉 umarım Bölümü beğenirsiniz
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın lütfen kontrol etmedim
👉 Instagrama gelin sohbet edelim İnsta : butterflypika
Sizi çok seviyorum 💛
Kendinize iyi bakın 🤍
Allah'a emanet olun 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI' NA AŞIK OLDUM (+18)
Roman pour Adolescentsabimin arkadaşı' na aşık oldum Nasıl mı ? Oturma odasına girince abimin tek olmadığını anlamıştım ama geç olmuştu . Abim " ben de bize Bir şeyler hazırlar mısın diye çağırmıştım " Diye konuşmasını sonlandırdı Toplam beş kişilerdi ben merakla onlar...