Aileye yeni üyeler!!

2K 109 16
                                    

"Ne!ikiz mi?"Deniz Anne beni başıyla onaylayıp eliyle oturmamı işaret etti. Karşımada daha tanışmadığım 3 şahıs vardı ama allah var yakışıklılar heeee.

Deniz anne boğazını temizleyerek konuşmaya başladı."kızım bu senin en büyük abin Yağız 27 yaşında.bu senin Can ile aynı yaştaki kardeşin Efe 16 yaşında ve bu da Senin ikizin Edis.

Edis denilen şahısa baktığımda bana kötü bakışlarını gönderiyordu.Abim diye tanıtılan şahısa baktığımda halının desenlerine bakıyordu ama bakmaktan ziyade daha çok düşünür gibiydi. En son olarak Efe'ye baktığımda bana özlemle bakıyordu ona baktığımı anlayınca küçük bir tebessüm etti ama ben ne yapacağımı bilmediğim için bakışlarımı çevirdim.

Etrafta göz gezdirdiğinde herkesin bana baktığını gördüm galiba bir tepki bekliyorlardı. Karan boğazını temizleyerek dikkati üzerine çekti ve konuşmaya başladı."bir şey demeyecek misin?" Ve tekrar bakışlar üzerine hızlı bir ok gibi üzerime düştü."Ne diyebilirim ki daha 2 gün önce tanıştık hemen abi dememi ve boynunuza atlamamı beklemeyin anlaşılan kardeşiniz yani o kız size çok
İyi şeyler yapmamış ve beni de öyle görüyorsunuz.Ne dememi bekliyorsun bu konuda?hayatım normal bir şekilde ilerlerken 10 tane tanımadığım insan giriyor aksine benim ön yargılı olmam gerekirken Kaan denilen şahısın bana demediği bir şey kalmıyor şimdi de gelmiş bir şey dememi bekliyorsunuz!

Kaan'a baktığımda başını öne eğmişti. Eee ne sandın Aslan parçası o kadar şey de sonrada gel pişman olma yazık acıdım resmen! Püüüüüüü!

Diğer şahıslara baktığımda hepsi şaşkındı galiba patlamamı beklemiyorlardı.Deniz anneye dönerek"Deniz Hanım ben odama çıkıyorum size iyi akşamlar ." Cevap vermesini beklemeyerek yukarı odama çıktım.

Edis'den
Annemin aramasıyla Türkiye'ye döndük zaten iş için sadece 1 haftalığına gitmiştik.Şimdide öz ikizimle tanışmaya gidiyordum aman Ne güzel!!

Eve geldiğimizde Hanımefendi daha evde değillermiş!biz onun için yurt dışından dönelim o evde olmasın hah!

Eve girdiğinde ne kadar güzel olduğunu düşündüm çünkü gerçekten çok güzeldi.
Annem her şeyi anlattıktan sonra tepki vermesini bekledik ama kızın yüzünde çıt yok gardaşım bu Ne be şaşırmadın mı yavv!!

Karan abim bir şeyler dedikten sonra boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.Ne konuştukları hakkında hiç bir fikrim yok çünkü Luna'ya bakmıştım sonra Ne yaptığımın farkına vararak abimlere baktım hepsi şaşkındı Ne yani o kız Ne dedi ki böyle oldular!!

Luna yukarı çıktıktan sonra annem ve babam yemek saatine kadar dinleneceklerini söyleyerek odalarına çekildi bende Luna'yı düşünmeye başladım bu kız nereden tanıdık geliyor ya!! Sonra aklıma gelen fikirle telefonumu çıkararak instada Luna'nım ismini arattım bir de ne göreyim MAVİ TİK! Meğersem Luna dünyaca tanınan kemanistmiş.
Bir de 13 milyon takipçisi var!niye bu kadar çoksun ki.

Ayağa kalkarak Yağız abimin ve Efe'nin arasına oturarak bulduğum sayfayı gösterdim."Oha abi şimdi bu kız kemanist mi yuh gerçekten!!!"
Başımı Evet anlamında salladım diğer abimlere döndüğümde hepsi bize bakıyordu.

Karan abim konuşmaya başladı."biraz kaba davrandık sanırım kız eve geleli 2 gün oldu ve biz nasıl davrandık sanki isteyerek burdaymış gibi.Lütfen anlayışlı olun!!"diğer abimlere baktığımda hiç biri dinlemiyordu bende boş vererek telefonuma döndüm.

Luna'dan

Yukarı çıktım ve telefonumu elime aldım.biraz zaman geçirdikten sonra saatin 8:30 geldiğini gördüm kapıya ilerleyerek akşam yemeği için aşağıya inecektimki ne göreyim Efe kapının önünde eli ise havadaydı galiba kapıyı çalacaktı."Zamanlaman iyiymiş neyse hadi akşam yemeği için seni bekliyoruz."başımla onu onaylayarak merdivenlere yöneldim Efe ise bir kapıya."hey nereye gidiyorsun merdivenler bu taraftan!"hafif bir tebessüm ederek konuşmaya başladı."kendini o kadar yorma asansör var burada oradan gidelim."
Başımla onu onaylayarak asansöre bindim. Asansör durduğuna sırtımı aynadan çekerek dışarı çıktım.

ÇAĞLAYANLAR♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin