-Edis-

1.9K 116 9
                                    

Sabah kalkıp anında banyoya koştum çünkü
bugün dışarı çıkacaktım sonuçta Keman dersim yoktu ee o zaman en iyisi dışarı çıkmak hem belki aile şirketimize uğrarım nasıl fikir!!

AWSOME!!!!

Banyoda işlerimi bitirip giyinme odasına gittim aynaya bakıp üzerime tutunca güzel olacağını
düşünüp giyinmeye başladım.

Banyoda işlerimi bitirip giyinme odasına gittim aynaya bakıp üzerime tutunca güzel olacağını düşünüp giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah nikelarımı geçirirdim ayağıma.Airpods ve telefonumu elime aldıp kapıya doğru ilerlemeye başladım aşağı geldiğimde daha kahvaltı hazırlanıyordu bende bunu fırsat bilip
instagram için fotoğraf çekilecektim normalde Yiğit çekerdi ama o da bugün Türkiye'ye dönecek!!

Fotoğraf çekildikten sonra bir kaçını instaya
yüklemiştim.

*****
Karan'dan
Bütün aile kahvaltımızı yaparken Luna'nın
Telefonu çaldı.Göz ucuyla kimin aradığına baktığımda nedensizce kaşlarım çatıldı.

'Abimm💋'

Ne yani bizden başka abisi de mi var?
ya da kendini öyle zanneden!!!

Lunaya baktığımda ayağa kalkarak yemek odasından çıktı ve merdivenlerin oraya gitti.
"Abicim nasılsın"masada göz gezdirdiğimde herkesin Luna'yı dinlediğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

"İyiyim abicim ben merak etme iyi bakıyorlar bana""Evet abi tamı tamına 3 gün kaldı ve sen kesinlikle orada oluyorsun itraz istemem en büyük destekçim kesinlikle sizsiniz zaten babam gelemeyeceğini önceden söylemişti ama sen geliyorsun abicim"İşte o an kalbime bir ağrı girdi nasıl en büyük destekçileribiz olamadık niye önceden bulamadık kardeşimi!!

"Abi hayır ben elbisemi seçerim merak etme tasarımcı göndermene gerek yok hem ben karar verdim ne giyeceğimi senin tasarladığın elbiseyi giymeyi düşünüyorum" ne nasıl kardeşim o adamın tasarladığı elbiseyi mi giyecek!! Hayatta olmaz!!!!

"Merak etme bugün şirkete geleceğim orada konuşuruz.Hem o ortaklık yapdığımız adamlara Ne oldu şeref yoksunu herifler 3 aydır bizi oyalıyolar ya!!""Nasıl o zaman mankeni şeçtiniz mi?kim!""ben mi şaka mı abi
manken olarak beni mi seçtiler ama niye ki ben bunu bilmiyordum?"ne mankeni lan abimlere baktığımda hepsinin kaşı çatılmıştı şimdi bizim kardeşimiz mankenlik yapacak yok canım daha neler!!

"Abi tamam gelince konuşuruz o kıza Ne oldu alışabildi mi" niye merak ediyorsun ki??
"abi hemen nasıl yurt dışına yollarsınız daha kardeşiyle tanışmadı.hem onu boş Verde bizim piyanist ne yapıyor ilk defa kardeşimle aynı alanda konsere çıkacağım abi ne kadar mutluyum bilimessin!!"ne yani bir kardeşi daha mı vardı bizim veledlere baktığımda yüzleri düşmüştü."Abi En kısa sürede  Yiğit'in magazincilere bir açıklama yapmasını Soyleyecegim çünkü abi burada en fazla üç ay falan kalabilirim ve okul işini sana bırakıyorum kardeşim ile aynı okula yazdır. ben zaten üç ay için buradayım geri gideceğim İngiltere'ye neyse abicim ben çok konuştum daha tamamlamam gereken bir kahvaltı var görüşürüz öptüm!!!" Ne yani üç ay için mi burada üç ay sonra gidecek mi ama sonuçta kesin değil diyerek içimi rahatlatmaya çalıştım.
Lunaya alışmaya başlamıştım ve bir anda hemen gidemez.Buna izin vermem!veremem!

ÇAĞLAYANLAR♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin