Bugün büyük bir gün çünkü bugün konser var.
3 gün çok çabuk geçmişti edis ile artık iyi anlaşıyor ve konuşuyorduk Efe ve Can ile durumumuz çok iyi onlar artık bana kardeş ben ise onlara abla oluyordum ve bu durum beni
çok sevindiriyordu!!Elbisemi giymek için yukarı çıkıyordum çünkü konsere çok az bir saat kalmıştı.Deniz anne ve Murat baba birde biyolojikler şu an konser yerinde olmaları lazım.
(Ayakkabı ve çanta hariççççç)
Ayakkabı olarak da siyah bantlı topuklu ayakkabı giydim gayet hoş ve zarif görünüyordum bera'ya baktığımda o da giyinmişti arabaya binerek gideceğimiz konser alanına gittik.
Konser bitmişti ve baya beğenilmişti eve gidip üstümü değiştirdim.
Ve Yiğit ile havalimanına gittik biyolojikler bizden erken gitmişti Çağan abimde Bera'yı alarak Türkiye'ye dönmüşlerdi bende şimdi menajerim ile Türkiye'ye dönüyorduk.
Yiğit benim en yakın arkadaşım kendisini çooook severim bana çoğu zaman abilik yapmıştı.
Uçaktan indiğimizde gazetecilerle karşılaştık
yiğit bana bakarak"güzel bir cevap ver ünümüz yürüsün hatta koşsun!""kendi adına konuş Yiğitcim benim zaten ünüm yürüyor!""bence senin ünün değil egon yürüyor bebeğim"sinirli
bakışlarımı yolladıktan sonra magazinciler önümüzü kesti veeeee"Luna Hanım üvey olduğunuz doğru mu?"
"Hakkınızda bazı kişiler kendini beğenmiş diye haberler çıkarıyor doğru mu?"
"Luna Hanım Çağlayanların varisi misiniz?"
"Luna Hanım Jake Hills ile aranızda bir şeyler mi var"Ve daha onlarca şey boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım.
"Hayır arkadaşlar şu anlık çok konuşma yapamayacağım ama ikinci sorduğunuz soru hakkında açıklama yapacağım. O bazı kişiler sesleniyorum dikkat edin bazı kişilerde sizi hayatınızdan çıkarmasın.Çünkü insanlar birinin hayatını bilmeden ön yargılı davranmayı çok severler ve maalesef o bazı kişilerin karakterlerinde bu özellik fazlasıyla sizi düşündüğümden söylüyorum ona göre."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAĞLAYANLAR♣️
Novela Juvenil"Hayat nasıl geçiyor Luna inşallah zorluklarla karşı karşıya gelmemişsindir"genç adam bunu sorarken kardeşi"abi allah aşkına Ne yaşamış olabilir ki en fazla"kardeşi lafını tamamladıktan sonra genç kızın gözleri doldu. O çocuğun söyledikleri yüzünden...