Výtám vás u toho příběhu který jste si vlastně odhlasovali takže tady je. Předem se chci ještě omluvit TerezaSz2 jelikož mám tento díl už napsaný dýl tak jsem ho nechtěla měnit takže tu bude taky neko.😅 Omlouvám se ti a teď už začnu příběh.
Atsumu-tence
Sakusa-tučne"Omi-Omi nechceš dneska koukat u mě na film?" řekl jsem s nadějí v hlase a objal ho. Jen si povzdechnul a koukl na mě. "Prosiiiiim" řekl jsem a udělal psí oči. Věděl jsem že na ty mi nikdy neřekne ne. "Fajn." řekl otráveně. "Jeeej." řekl jsem nadšeně a objal ho víc. On jen protočil očima. "Tak za hodinu u mě?" usmál jsem se. Jen zabručel jako souhlas. "Tak se zatím měj." řekl jsem a přestal ho objímat. Zamával jsem a odešel.
Došel jsem rychle domů abych trochu poklidil. Vím jak je Omi přesný tak jsem potřeboval být rychle doma abych se stihl i osprchovat. Jelikož jsem doma tak jsem si odkryl uši a ocas protože proč bych to měl skrývat doma že? Jediný kdo věděl že jsem neko je můj bratr Osamu. Nemohl jsem riskovat to že by mě někdo udal lovcům. Stačilo mi že mě jednou málem chytli. Naštěstí jen málem. Trochu jsem se oklepal a rychle sklidil věci. Vzal jsem si pohodlnější oblečení a zalezl do koupelny vlezl jsem si do sprchy a chvíli tam jen tak sál. Začali mi zalehávat uši tak jsem vylezl. Usušil jsem se oblékl a snažil se dostat vodu z uší najednou jsem uslyšel zvonek. Rozběhl jsem se ke dveřím a málem se u toho přizabil.
Došel jsem k Atsumovi před dům a zazvonil. Slyšel jsem ránu. Takže se zase přizabil jak jinak. Usmál jsem se. Ano umím se usmívat když chci je to nečekané ale jde to. Najednou otevřel dveře. "Promiň že mi to tak trvalo ale ještě jsem byl ve sprše." řekl udýchaně. "Jojo v pohodě jsem zvyklý." řekl jsem pobaveně a koukl na něj. Vykulil jsem oči. Mám vidiny nebo mi hráblo? Párkrát jsem zamrkal a promnul si oči. On má uši a ocas?! Co mi sakra dal do pití že vidím tohle.
Koukal jsem na něj nechápavím pohledem. Proč na mě tak kouká? Koukl jsem na sebe a uvědomil si že jsem si zapomněl skrýt uši a ocas. Tohle jsem asi posral. "Já ummm" řekl jsem nervózně a podrbal se na krku. "Co jsi mi hodil do pití?" řekl nechápavě. Chytl jsem ho za ruku a zatáhl do domu protože jsem viděl jak jdou lidi. "Co zas blbneš Atsumu." řekl otráveně. "Tak za prvé já ti nic do pití nehodil a za druhé šli na ulici lidi." řekl jsem vážně. "Tak mi vysvětli ty uši a ocas." začal si mě prohlížet podezřívavím pohledem. "Nooo jak bych ti to vysvětlil." řekl jsem nervózně. "Jo jasně ty už si zase hraješ na lišku jako malé dítě že?" řekl pobaveně. Mě do smíchu teda moc nebylo. "Kéž by ale ty uši nejsou cosplay." řekl jsem a koukl jinam. "Nekecej Atsumu." řekl se smíchem a zatáhl mě za ucho. Zakňučel jsem. "To bolí! " řekl jsem naštvaně a chytl se za ucho. "Promiň." řekl omluvně.
Pokračování příště
ČTEŠ
Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️
FanfictionShip: Sakusa Kiyoomi x Atsumu Miya Anime: Haikyuu!! ---------------------------------------- Sakusa Kiyoomi a Atsumu Miya se znají už od malička. Atsumu byl vždy ten hyperaktivní a Sakusa ten člověk co je ze všeho otrávený. Co se asi změní když Sak...