3.

361 40 10
                                    

Tak jste mě přemluvili no UnU. Jinak tahle kapitola je docela dle mého akční takže něco trochu jiného než píšu normálně. 😂

Koukl na mě s ubrečenýma a vystrašenýma očima. "Nepřibližuj se!" řekl vyděšeně. Nadechl jsem se a vydechl. "Co se děje? Já ti přeci neublížím." řekl jsem klidně. "Ty mě ne ale já tobě můžu!" řekl a koukl na ruce na kterých měl trochu krve. "Hlavně se uklidni ano?" řekl jsem a pomalinku šel k němu. "Budu v klidu až odejdeš! Zítra budu zase v pohodě ale teď odejdi prosím!" řekl a nalepil se víc na zeď. Najednou se zarazil a po chvíli na mě začal vrčet jako by byl divoká liška. Trochu jsem zacouval. "Atsumu klídek." snažil jsem se ho uklidnit. No jasně o tom jsem četl. Některá neka mají problémy se sebekontrolou. Náhodou když jsem se nudil tak jsem na to narazil. Nevěřil jsem že by se mi to mohlo někdy v životě hodit. Teď musím přijít na to jak ho uklidnit. Má rád objetí ale když ho obejmu tak mě podrápe. Počkat on nemá čim takže mě vlastně může jen pokousat. Čím blíž u mě byl tím víc vrčel. Nadechl jsem se a vydechl. Poprvé tě obejmu a ty si to pravděpodobně nebudeš pamatovat to je docela smutné. Usmál jsem a on ne mě skočil. Zakousl se mi do ruky a já trochu zaskučel bolestí. Pevně jsem ho objal. Na chvíli byl jak socha a pak upadl do bezvědomí. No to byl docela perný den tohle. Koukl jsem na něj. Pravidelně oddechoval a vypadal jak anděl. Ne jak před pár minutami. Usmál jsem se a pak koukl na svoji krvácející ruku. Dost to bolelo co si budem. Chápu že je neko a že asi nemá zuby jako lidi ale ani nemohl mít zuby jako liška tak jak mi sakra mohl udělat takovou ránu? Povzdechl jsem si a vzal Atsuma do náruče. Odnesl jsem ho na gauč a tam ho položil a přikryl. Šel jsem do kuchyně a tam začal hledat nějaké věci na ošetření. Našel jsem nějaké obvazi tak jsem je vzal a zavázal si ruku. Teď je na řadě uklidit tenhle bordel tady všude. Nenechám ho tady samotnýho po tom co se tady teď stalo. Začal jsem potichu uklízet. Jelikož mě uklízení baví tak jsem to měl za půl hodiny hotové. Tak je to tu jako nové. Usmál jsem se a šel se podívat na Atsuma.

Pokračování příště

Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat