Když zavolám policii tak ho seberou tak či tak. Nevypadá o moc vyšší než já a ještě k tomu je hubenej jak špejle. Nadechl jsem se a vydechl. Stačí vzbudit Atsuma a naštvat ho to by mohlo vyjít. Ještě že mám v batohu vodu. Rozběhl jsem se k týpkovi a vrazil mu ránu že druhou schytal o zem. "Nech ho bejt!" řekl jsem naštvaně a chytl Atsuma. Rychle jsem vytáhl z batohu vodu a polil ho. Svůj účel to splnilo hned se probral. "Co co co se děje?!" řekl zmateně. "Ty hajzle za tohle zaplatíš." řekl týpek co ležel na zemi a snažil se zvednout. Atsumu se na něj podíval a asi mu to hned došlo.
"Už vím co se děje." řekl jsem a koukal na týpka na zemi. "Atsumu vím že se ti to nebude líbit ale musíš se naštvat." řekl Omi naléhavě. "Ale já ti nechci znovu ublížit a navíc jakou máš jistotu že mě pak uklidníš." řekl jsem se strachem. "Neboj budu v pohodě ale ty nebudeš jestli se nenaštveš." koukal mi do očí. Povzdechl jsem si. Koukl jsem na týpka a snažil jsem se naštvat. Nebylo to tak složité když jsem koukal na něj. Naštval jsem se a pak už jsem nevěděl co dělám.
Začal vrčet a dokonce se mu odkryli uši a ocas. Vypadalo to že ten typek uměl špehovat ale nic víc protože bylo vidět jak se ho bojí. Atsumu šel pomalu k němu a čím blíž byl tím víc vrčel. Stejně jako když se naštval u něj doma a šel po mě. Typek se začal sunou po zemi směrem od něj. "Nech mě ty zrůdo! Notak ty debile řekni ať mě nechá!" řekl se strachem v hlase. "Promiň ale naštval si ho a já jsem moc líný na to abych ho uklidnil." řekl jsem ironicky a pokrčil jsem rameny. Nakonec ho Atsumu nehezky pokousal a poškrábal. Potom ten typek utekl. Obejmul jsem Atsuma že zadu aby mě nepokousal a pohladil jsem ho. Uklidnil se a tentokrát ani neomdlel. "Byl jsi skvělý." řekl jsem a vzpomněl jsem si jak utíkal. "Nevím nepamatuji si to." řekl zmateně. Usmál jsem se a dal jsem mu pusu kterou mi oplatil.
~The end?~
Rozhodla jsem se že někdy budu nechávat takové otevřené konce abych kdykoliv mohla napsat druhý díl. Každopádně teď je na řadě ship iwaoi na který už mám něco málo předepsané. A taky už pomalu ale jistě začínám vymýšlet děj a název pro pokračování bokuaka :).
ČTEŠ
Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️
FanfikceShip: Sakusa Kiyoomi x Atsumu Miya Anime: Haikyuu!! ---------------------------------------- Sakusa Kiyoomi a Atsumu Miya se znají už od malička. Atsumu byl vždy ten hyperaktivní a Sakusa ten člověk co je ze všeho otrávený. Co se asi změní když Sak...