6. (13+)

382 40 7
                                    

Nevím jestli tohle vhodná kapitola pro mladší lidi ale jelikož vím že je to všem jedno stejně jako mě tak vás jen upozorňuji že to tu bude možná trochu 13+ dejme tomu.😂

Tak si s ním trochu pohraju. Mám trochu hravou náladu tak proč ne. Chvilku jsme na sobě měli rty jen položené tedy do doby než mu po spodním rtu nepřejel jazykem. V tobu se asi lekl ale hlavní je že pootevřel pusu a já mu mohl jazykem zajet dovnitř. I jeho jazyk se začal pohybovat a mi začali válku jazyků. Vždy když nám došel vzduch tak jsme se na chvililnku odtrhli a pak hned pokračovali. Zajel jsem mu pomalu rukama pod triko. Buď jsem byl já úplně ledovej a nebo byl on horkej.

Měl jsem pocit že jsem v ráji. Nic mi v momentální dobu nechybělo. Když mi vjel rukama pod triko naskočila mi husina. Měl tak studené ruce nebo spíš já jsem byl celý rozpálený z toho jak dravě mě líbal. Uši jsem stáhl dozadu. Vždy když se mi něco líbí tak dám uši dozadu. Začal mi přejíždět rukama po těle a já cítil jak se mi dělá problém v kalhotách. Komu by se taky nedělal když vás líba a ošahává někdo koho milujete nejvíc na světě. Rozpojili jsem naše rty a on mi sundal triko. Začal jsem se červenat. Prohlížel si mě jak sken. "Takže teď je čas na tu sázku." řekl s nevinným úsměvem. Začal mě líbat na krku. Bylo to dost příjemné proto mi občas unikl z úst tichý stén. Snažil jsem se být potichu nechci aby to měl tak lehké.

Takže on bude taky hrát jo? No tak dobře uvidíme kdo prohraje. Trochu jsem ho kousl do krku a kousanec olízl. Zasténal a zavřel oči. Začal jsem ho zase ošmatávat a zkoumat jeho kůži. Měl ji heboučkou. Usmál jsem se a začal mu dávat polibky na celé tělo. Nebudu lhát byl roztomilý jak se snažil být potichu. Všiml jsem si že se mu dělá problém. Ještě ho chvilku potrápím a pak ho osvobodím.

Pokračování příště

A další až zítra. 😂

Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat