7.

345 36 6
                                    

Vím že mě za tohle ukamenujete ale tady je time skip takže tak. 😂 Každopádně se omlouvám ale včera a ve čtvrtek jsem tak nějak měla vygumováno v hlavě. 😂

Seděl jsem na gauči koukal na televizi a u toho se opíral o Omiho. Bylo mi trochu trapně po tom co se před asi půl hodinou stalo. Koukali jsme na nějakou komedii. Tentokrát jsem nebyl jediný kdo se smál. Omi se taky občas zasmál což u něj nebylo úplně normální. Koukal jen na televizi a na mě se ani nepodíval. No jo potřebuju pozornost a co má být. Začal jsem se k němu lísat. Jelikož jsem přece jen na půl liška tak jsem se dost rád lísal k lidem ale k Omimum jsem se ještě nelísal protože se nenechal. No jo no jak jinak. Koukl na mě trochu nechápavim pohledem. Zavrtěl jsem ušima a on mě pohladil po hlavě. Lehl jsem si a dal si hlavu k němu do klína. Pousmál se a začal mě hladit po hlavě. Jelikož to bylo hrozně příjemné tak jsem nevědomě začal vrnět. Měl jsem zavřené oči a nevnímal jsem nic jiného než to jak mě hladí.

Jak jsem ho nemohl mít rád vždyť je tak rozkošný. Hladil jsem ho po hlavě a on tak hezky vrněl. Vypadal jako by měl každou chvíli usnout. Taky po chvíli i usnul. Asi byl vyčerpaný z toho co se stalo. Dokoukal jsem film a vzal Atsuma do náruče. Odnesl jsem ho do pokoje a tam ho dal na postel. Lehl jsem si vedle něj a přikryl nás.

Ráno jsem se vzbudil v Omiho obětí. Začal jsem vrtět ocasem a přitulil jsem se k němu. Je sice dochvilný ale rád si pospí když může. Usmál jsem se a koukl na jeho ruku. Pořád je mi líto že jsem ho pokousal. Musím se víc ovládat ať se děje co se děje. Nechci mu znovu ublížit nechci nikomu ublížit. Povzdechnul jsem si a zase zavřel oči. Odpočíval jsem do doby než se Omi vzbudil.

Pokračování příště

Já vím lidi je to krátká kapitola plus je nudná ale věřte že mám vymyšlenou další zápletku.😂

Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat