5.

337 37 2
                                    

Na to že jsem byla u doktorky a myslela jsem si že budu moct psát jsem na to vůbec neměla čas protože mě furt honili po vyšetření. Kill me please.🙏😫

"Tak o tom jestli jsi otravný nebo ne bych se klidně hádal." řekl jsem se smíchem. "Hele já nejsem otravnej! Nebo možná trochu." druhou větu řekl potišeji. "Co prosím asi jsem blbě slyšel?" "Tak si zajdi k ušnímu. A stejně to máš určitě z těch roušek co furt nosíš." řekl trochu naštvaně a uraženě. "Hele nch toho ty otravo nebo tě zlechtam." řekl jsem a snažil se nesmat. Najednou dal uši do pozoru a celkově zbystřil. "Na lehtání rovnou zapomeň." řekl ostře. "No neříkej že mi budeš vyhrožovat." řekl jsem a tentokrát už jsem se smíchu neubránil. "Tsk..." prskl na mě a otočil se ke mě zády. No tak to ne ty na mě nebudeš prskat. Ušklíbl jsem se a začal ho lehtat. Svalil se na zem a začal se smát. "Co blbneš nech toho!" dostával ze sebe slova a u toho se smála. "Nechce se mi sorry." řekl jsem se smíchem a pořád ho lehtal. Asi po 10 minutách jsem usoudil že by mohlo stačit. Přestal jsem ho lehtat a koukal na něj. Ležel a vydýchával se. "Chceš.... mě... snad... zabít? " řekl a u toho vydechoval a nadechoval se. "Ne ale byla to sranda." usmál jsem se. "Jak pro koho." "No pro mě to byla zábava." řekl jsem provokativně. Schválně jak se mu bude líbit provokace když on sám je dost velký provokatér. "Idiote tě pokoušu a bude to." řekl trochu vytočeně. Tak ho trochu poškádlim proč ne. "Taky bych tě pokousal." řekl jsem možná až moc hravě. Když jsem to dořekl tak úplně celý zrudl. "To by si neudělal." řekl docela nervózně. Mám ho rád o něco víc ale kdybych to udělal mluvil by semnou vůbec? Buď se mnou přestane mluvit nebo ne. Za pokus asi nic nedám. "Tsss... Chceš se snad vsadit?"

Když ti řekl naskočila mi husina. On by to vážně udělal? A co když by to udělal jen kvůli sázce takhle to nepoznám. Mám ho hrozně rád a nechci aby se semnou přestal bavit. Třeba to neudělá jen kvůli sázce. Aaaa co si to vlastně namlouvam Omi mě nikdy nebude milovat. "Klidně protože vím že to neuděláš." řekl jsem sebejistě. Sedl jsem si a opřel se zády o gauč. Chvilku jsme si koukali do očí a nakonec mě Omi políbil.

Pokračování příště

Za tenhle konec mě zabijete.😂

Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat