Jelikož nechci aby to bylo furt to stejné dokola tak tady bude takový time skip.😂
Dny plynuli a plynuli. Dokonce jsme se dali s Omim dohromady. Ovšem jen díky Bokutovi a tomu jemu Akaashimu nebo jak že se vlastně jmenuje. Byli jsme na vyhlídce a oni si tam zrovna dávali pusu. Díky tomu se Omi odvážil se mě zeptat na to jestli s ním budu chodit. Samozřejmě jsem souhlasil jak jinak že. Byli jsme spolu šťastní a po události co se stala jsme si byli ještě víc blízcí než předtím.
Flashback
Šel jsem že zápasu pozdě večer. S Omim jsme se dohodli že na mě počká u mě doma. Šel jsem si v klídku domů a pobrukoval si. Osamu šel se Sunou k němu domu že prý je mu tam líp a navíc ho neotravuju. Začal jsem mít divný pocit jakoby mě někdo sledoval. Furt jsem se otačel ale nikde nikdo. A to mě děsilo nejvíc. Nikdo tu nebyl takže kdyby mě někdo chtěl unést tak by mi křičení bylo k ničemu. Radši jsem přidal do kroku. Po chvilce jsem slyšel za sebou kroky. Opět když jsem se otočil tak tam nikdo nebyl. Radči jsem tak nenápadně napsal Omimu jestli mi nepříjde naproti. On odepsal že klidně. Uklidil jsem mobil do kapsy a zase trochu zrychlil chůzi. Uslyšel jsem i šustění v křiví a proto jsem zastavil. To že jsem zastavil byla chyba někdo mě že zadu chytl a dal mi něco přes pusu a noc. "Ty jsi tak hezký neko že by tě byla škoda praštit." řekl. Nevěděl jsem kdo to je ani podle hlasu ale jak sakra ví že jsem neko. Pomalu se mi začali zavírat oči a já nakonec usnul.
Čekal jsem na Atsuma u něj doma. Teda do té doby než mi napsal jestli mu nepříjdu naproti. Nechápal jsem proč ale souhlasil jsem. Vzal jsem klíče a menší batoh a vyrazil jsem sem. Šel jsem celkem dlouho teda než jsem uviděl jak někdo drží Atsuma. Zalezl jsem za roh a pozoroval je. Bylo vidět že se Atsumu snažil bránit ale nemohl protože mu nejspíš dal uspávadlo. Přemýšlel jsem co budu dělat.
Pokračování příště.
A schválně kdo poznal část kde se mluvilo o jiném příběhu.😂
ČTEŠ
Láska nebo nenávist? (Sakuatsu)✔️
FanfictionShip: Sakusa Kiyoomi x Atsumu Miya Anime: Haikyuu!! ---------------------------------------- Sakusa Kiyoomi a Atsumu Miya se znají už od malička. Atsumu byl vždy ten hyperaktivní a Sakusa ten člověk co je ze všeho otrávený. Co se asi změní když Sak...