*Taehyung szemszöge*
Reggel az ébresztőm csörgésére kelltem. Meg persze arra, hogy kisüti a retinám a Nap. Lassan felültem az ágyban, majd nyújtózkodtam egyet és pont ekkor hívott legjobb barátom, Jimin.
-Ébren vagy már? -szólt bele azonnal mikor felvettem.
-Valami olyasmi. -válaszoltam ásítva, majd a telefont kihangosítva indultam meg a szekrényemhez valami szexi ruhát felvenni, mert ugye nekem mindig jól kell kinéznem.
-Öt perc múlva ott vagyok. -jelentette ki, mire kikerekedtek a szemeim.
-Mi!? Mi a faszért jössz ide hét órára!? Mikor keltél te fel?! -kaptam ki gyorsan a ruháim, majd öltözni kezdtem.
-Ami azt illeti nem otthonról jövök...
-Meghúztál valami csajt? -kérdeztem elmosolyodva, de persze ő ezt nem látja.
-Én nem te vagyok Taehyung, hogy össze vissza dugok mindenkivel! -válaszolt felháborodottan.
-Jólvan! Le ne szedd a fejem te baby mochi! -mondtam neki, majd a telefont felkapva az ágyról léptem ki a szobából.
-Nem vagyok baby mochi! Inkább készülj, mert mindjárt ott vagyok! -mondta picit durcásan, majd kinyomta a telefont, én pedig ekkor léptem be a fürdőbe, ahol apám is épp készülődött.
-Miért csípted így ki magadat? -mértem végig, majd a tükör elé állva kezdtem fogat mosni.
-Randim lesz egy csodálatos nővel. -mondta boldogan mire félre nyeltem a fogkrémet és köhögni kezdtem.
-Mi? -kérdeztem, miután kiköhögtem magamat.
-Jaj fiam! Megismerkedtem egy nővel, aki szép, okos, kedves és nagyon házias. Ezen kívül van egy veled egy idős fia is. Hamarosan befogunk titeket mutatni egymásnak. Biztos jól kifogtok jönni. -mondta apám, de én egyáltalán nem örültem ennek.
Szerintem jól megvoltunk ketten. Nem szeretnék mostoha anyát és mostoha testvért.
-Told le a segged Tae! -hallom meg Jimin kiabálását a nappaliból.
Ja igen, ő úgy járkál ki be a házból ahogy akar. Apa a második fiának tekinti.Gyorsan befejeztem a fogmosást, majd beállítottam a hajam és lementem Jiminhez.
-Na mehetünk?
-Hova sietsz? Hét óra van! Ennyire ne akarjál iskolába menni. -néztem rá furcsán.
Nem értem miért akar ennyire már bent lenni.
-Csak gyere! -fogta meg a karom, majd egy viszlát Mr.Kim után már húzott is ki a házból.
Az iskola táskám meg otthon maradt, bár mindegy nem lényeges.
-Randid lesz a wc-ben vagy mivan? -kérdeztem rá.
-Nem a wc-ben. És mielőtt megkérdeznéd, nem, nem dugni megyek.
-Jólvan na. -forgattam meg a szemeim, majd sietős léptekkel haladtunk az iskola felé.Beérve Jimin azonnal elköszönt tőlem, majd elfutott, így egyedül maradtam. Még csak negyed nyolc volt és ilyenkor csak a stréberek vannak itt. Meg azok a szegények, akiket a bolond legjobb barátjuk berángatott, mint engem. Nagyot sóhajtva néztem körbe, hogy kik vannak a folyosón és még is akadt a szemem egy lányon, aki épp a telefonját nyomkodta a falnak dőlve. Elővettem a szexi mosolyomat, meg azt a tipikus nézésemet amivel a lányok bugyija magától lecsúszik. Ki tudna ellen állni nekem? Természetesen senki!
Szépen megindultam a lány felé, mikor meghallottam egy ismerős hangot.
-Yoongi állj már meg! Miért rohansz? -kérdezte kissé durcásan Jungkook legjobb barátját.
-Dolgom van. De mentem is. Csá! -köszönt el gyorsan, ezzel magára hagyva Jungkookot.
Azt hiszem találtam magamnak egy jobb programot dugás helyett.
-Szia Jungkookie! -mentem oda boldogan idegesíteni ős ellenségemet.
YOU ARE READING
I hate you (Taekook ff)
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jungkook sosem jöttek ki egymással. Amióta ismerik egymást, csak utálatot éreznek egymás iránt. Viszont a sors úgy hozza, hogy testvérekként kell tovább élniük. Vajon megkedvelik egymást vagy örökre egymás ellenségei lesznek? Sz...