*Taehyung szemszöge*
Szenvedve ültem végig a filmet a moziban, miközben popcornt ettem és megittam fél liter kólát. Ennek következménye az lett, hogy a film végére már nagyon kellett pisilnem, szóval, amint vége lett rohantam a wcbe. Gyorsan elvégeztem a dolgom, majd kimentem apáékhoz, akik már a mozi előtt vártak.
-Akkor holnap költözünk hozzátok. -mondta Jungkook anyja.
-Hívj. Segítünk pakolni. -mondta apám, majd váltottak egymással egy romantikus csókot, amit mi Jungkookkal unottan néztünk végig.Végül végre elváltak útjaink és haza mehettünk. Már a kocsiban eltudtam volna aludni, de tartottam magam. Viszont amint haza értünk, bementem a szobába, levetkőztem egy alsónadrágra és bedőltem az ágyamba. Szinte azonnal el is nyomott az álom.
Másnap reggel pedig apám kelltett, hogy gyorsan készüljek össze, mert megyünk segíteni ide költözni Jungkookéknak. Fáradtan és nulla életkedvel kelltem ki az ágyból, majd a fürdőbe mentem. Gyorsan lezuhanyoztam, majd vissza mentem a szobába és gyorsan felöltöztem. Apám izgatottan ült be a kocsiba, de én azt kívántam, bárcsak megnyílna alattam a föld. Muszáj az ellenségemnek lennie a mostoha tesómnak? Ennél még az is jobb lenne, ha valami stréber örök jó fiú lenne az új tesóm. Erre mit kapok? Jeon Jungkookot...
*Idő ugrás*
-Annyira örülök, hogy itt vagytok. Már nagyjából össze pakoltunk, már nem sok van vissza! -ugrott Jungkook anyja, apám karjaiba, én pedig felforgattam a szemem, majd ránéztem az épp most előttem megálló Jungkookra.
-Szia öcsi. -vigyorgott rám.
-Ezt hanyagold. Inkább letagadom, hogy a tesóm vagy. -kerültem ki, de ő utánnam jött.
-Én is, hogy te vagy a tesóm, de legalább akkor legyünk egymással jó fejek, mikor anyám és apád is itt vannak. -mondta mire felhúzott szemöldökkel rá néztem.
-Tehát, mikor nincsenek a közelben, nyugodtan kitekerhetem a nyakad?
-Vagy én a tiéd. Előszeretettel. -kacsintott, majd bement a házba, én pedig összeszűkített szemmel utánna.A pakolás viszonylag gyorsan megvolt és Jungkookkal ignoráltuk egymást, bár elég sokszor kaptam rajta azon, hogy engem néz. Azért ennyire irritáló nem vagyok, hogy a nézésével rakjon ki a házból.
-Minden megvan? -kérdezte Jungkookot az anyja, ő pedig bólintott, majd beszálltunk a kocsiba.
A költöztető autó is jött utánnunk, majd mikor hozzánk értünk, kezdődött minden előről, csak most nem a kocsiba pakoltunk, hanem a kocsiból ki felé.-Taehyung, te segíts Jungkooknak. Mutasd meg neki a szobáját. -mondta apám, én pedig egy nagyot sóhajtva tettem amit mondott.
-Gyere utánnam. -mondtam Jungkooknak, aki tette amit mondok.
-Élvezd ki, hogy parancsolsz nekem, mert több ilyen nem lesz. -mondta, mikor mentünk fel a lépcsőn.
-Őszinte legyek? Levegőnek akarlak nézni. Szóval légyszives, amint berendeztük a szobád, hanyagolj! -néztem rá, majd megálltam a szoba ajtóban.
-Sajnos nem tehetem. A suliban mindig idegesítettél. Most én jövök. -vigyorgott, majd belépett a szobába, én pedig utánna, miközben felforgattam a szemem.
-Játszhatunk így is Jungkook. Ha te idegesítesz, akkor én is téged. -néztem rá, miközben ő körbe nézett a szobában, majd elém állt.
-Hidd el Taehyung, nem akarsz te velem játszani. Durván játszok. -mért végig, miközben beharapta az alsó ajkát.
Elég szexi látvány volt, de mielőtt hülyeségeket kezdtem volna gondolni arról a személyről akit utálok, gyorsan bele mentem a játékba.
-De szeretnék. Játszunk durván. -nyújtottam felé a kezem, amit el is fogadott, így kezet ráztunk.Nem gondoltam volna, hogy ennek a durva játéknak ez lesz a vége...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I hate you (Taekook ff)
Hayran KurguKim Taehyung és Jeon Jungkook sosem jöttek ki egymással. Amióta ismerik egymást, csak utálatot éreznek egymás iránt. Viszont a sors úgy hozza, hogy testvérekként kell tovább élniük. Vajon megkedvelik egymást vagy örökre egymás ellenségei lesznek? Sz...