2.RÉSZ

155 24 4
                                    

*Jungkook szemszöge*

Reggel a telefonom csörgésére kelltem. Legjobb barátom Yoongi hívott.
-Ébren vagy már? -szólt bele azonnal mikor felvettem.
-Mivel felkeltettél te barom. -válaszoltam ásítva, majd a telefont kihangosítva indultam meg a szekrényemhez valami szexi ruhát felvenni, hogy ma is minden lányról lecsússzon a bugyija, amint meglát.
-Öt perc múlva ott vagyok. -jelentette ki, mire kikerekedtek a szemeim.
-Mi!? Mi a fasznak? Tudod te hogy még csak hét óra lesz? Mivan veled ember!? Sose szoktál ilyen korán fent lenni! -kaptam ki gyorsan a ruháim, majd öltözni kezdtem.
-Nem otthonról jövök te paraszt.
-Megdugtál valami csajt? -kérdeztem elmosolyodva, de persze ő ezt nem látja.
-Nem dugtam meg senkit, de most nem ez a lényeg! Inkább öltözz!
-Jólvan már! Öltözök! -mondtam neki, majd a telefont felkapva az ágyról léptem ki a szobából.
-Igyekezz! Na csá!
-Csá! -nyomtam ki a telefont és ekkor léptem be a fürdőbe, ahol anyám is épp készülődött.
-Miért csípted így ki magadat? -mértem végig, majd a tükör elé állva kezdtem fogat mosni.
-Randim lesz egy nagyon helyes férfivel. -mondta boldogan mire félre nyeltem a fogkrémet és köhögni kezdtem.
-Mi? -kérdeztem, miután kiköhögtem magamat.
-Jaj fiam! Megismerkedtem egy férfivel, aki nagyon helyes, okos, kedves és nagyon illemtudo. Mindig kinyitja előttem az ajtót. Vesz nekem virágot. Ezen kívül van egy veled egy idős fia is. Hamarosan befogunk titeket mutatni egymásnak. Biztos jól kifogtok jönni. -mondta anyám, nekem pedig azonnal az fordult meg a fejemben, hogy szegény pasi még nem tudja hogy a szeretett nőjének milyen gyereke van. De hát mindegy. Úgyis ennek is hamar vége lesz. Az "új tesomat" meg leszarom.
-Gyere le nyuszikám! -hallom meg Yoongi kiabálását a nappaliból.
Ja igen, ő úgy járkál ki be a házból ahogy akar. Anya nem nagyon kedveli mert szerinte rossz hatással van rám, de ez van. Ő a legjobb barátom és kész.

Gyorsan befejeztem a fogmosást, majd beállítottam a hajam és lementem Yoongihoz.
-Na mehetünk?
-Hova sietsz? Hét óra van! Ennyire ne akarjál iskolába menni. Vagy talán valami csajt akarsz, így kora reggel meghúzni? -néztem rá furcsán.
Nem értem miért akar ennyire már bent lenni.
-Csak gyere! -mondta a szemét megforgatva, majd elköszönve anyámtól már itt sem voltunk.
Az iskola táskám meg otthon hagytam. Na mindegy nem érdekel.
-Baszni akarsz a wc-ben vagy mivan? -kérdeztem rá.
-Nem akarok baszni, nem azért sietek. -nézett rám mérgesen.
-Jólvan na. -forgattam meg a szemeim, majd sietős léptekkel haladtunk az iskola felé.

...

-Yoongi állj már meg! Miért rohansz? -kérdeztem kissé durcásan mikor már szinte befutott a suliba.
-Dolgom van. De mentem is. Csá! -köszönt el gyorsan, ezzel magamra hagyva.
Alig eszmeltem fel a helyzetből, de már jött is életem megkeserítője.
-Szia Jungkookie! -ugrott elém Taehyung.
-Mit akarsz Taehyung? -kérdeztem unottan, majd elindultam a lépcsőn felfelé a termekhez.
-Boldogítani téged. Látom rajtad, hogy szomorú vagy és nagyon vágysz a társaságomra. -mondta, miközben valami idióta fejet vágott, így egy nagyot sóhajtva álltam meg és fordultam felé.
-Nem vagyok szomorú! És a te társaságod hiányzik a legkevésbé! Ne bassz fel már kora reggel! -mordultam rá, majd sietős léptekkel elhagytam a helyszínt...

I hate you (Taekook ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang