*Taehyung szemszöge*
-Szia Jungkookie! -mentem oda boldogan idegesíteni ős ellenségemet.
-Mit akarsz Taehyung? -kérdezte unottan, majd elindult a lépcsőn felfelé a termekhez.
-Boldogítani téged. Látom rajtad, hogy szomorú vagy és nagyon vágysz a társaságomra. -mondtam vidáman, ő pedig egy nagyot sóhajtva állt meg és fordult felém.
-Nem vagyok szomorú! És a te társaságod hiányzik a legkevésbé! Ne bassz fel már kora reggel! -mordult rám majd sietős léptekkel ment az osztályba.
Hát akkor, majd idegesítem később.
Vállat rántva én is bementem az osztályba, majd láttam, ahogy Jungkook már az egyik stréber csajt fűzögeti. Oké akkor játszunk így. Én úgyis előbb megdugom az egyik stréber lányt, mint ő.
-Szia Rosé. -ültem le a lány mellé egy nagy mosollyal, aki épp az egyik tankönyvét bújta.
-Szia. -nézett rám egy pillanatra, majd vissza a könyvre.
Hát ilyet! Érdekesebb neki a könyv, mint én?!
-Figyelj kislány. Nem akarsz eltölteni velem a mosdóban egy romantikus pillanatot? -simítottam combjára, mire egy halvány pír jelent meg arcán, majd válaszra nyitotta ajkait.
-Nem akarlak leszopni Taehyung. -válaszolta ajkait harapdálva.
Oh, dehogynem akarsz te leszopni. Engem mindenki le akar.
-Nem is kell. Úgy értettem, hogy megduglak a wc-ben. -mondtam neki egyszerűen.
-De én nem akarom. -húzódott el tőlem, amivel felcseszte az agyam.
Az meg, hogy pont ebben a pillanatban láttam meg Jungkookot kisétálni a teremből Jisooval, csak rá tett egy lapáttal. Mi az, hogy ő előbb megdugja az osztály egyik stréber lányát, mint én!?
-Élvezni fogod Rosé. Megígérem. -hajoltam közel hozzá, majd nyakába csókoltam.
-Akkor sem. -mondta kissé remegő hangal.
Na mindjárt elérem amit akarok.
-Adok érte valamit cserébe. Nah? -suttogtam a fülébe, majd egy picit megharaptam.
-Rendben. Ma délután eljössz velem a könyves boltba és megveszed nekem azt a könyvet, amelyiket akarom. -fordult felém.
Oh Jézusom, komolyan egy könyvért képes alám feküdni? Nem gondoltam volna.
-Oké. -vágtam rá, majd megfogtam a kezét és kihúztam a teremből.
Behúztam legközelebbi fiú mosdóba és a falnak löktem, majd vetkőztetni kezdtem.Az igazat megvallva szerintem még szűz volt a lány, de hát nem szólt, szóval kíméletlenül bántam vele. Miután végeztünk, mind a ketten fel öltöztünk, majd vissza mentünk az osztályba, ami már tele volt az osztálytársaimmal. Jungkook és Jisoo és vissza mentek már, így egy nagy mosollyal ültem le Jisoo mellé.
-Mond csak, Jungkook hogy bánt veled? -kérdeztem azonnal.
-Szépen. Azt mondta szeret. -válaszolta a lány a boldogan, én pedig majdnem képen röhögtem.
Jungkook szinte minden lánynak beadja, hogy mennyire szereti, csak azért, hogy megdughassa.
-Remélem sokáig együtt lesztek. -mondtam mosolyogva, majd egy mozdulattal ültem át Jungkook mellé.
-Muszáj neked mindig a közelemben lenned!? Rohadt irritáló vagy! -szólt rám azonnal.
-Igen muszáj. Egyébként gratulálok a Jisooval lévő kapcsolatodhoz. -mondtam röhögve.
-Délután úgyis szakítok vele. -mondta Jungkook vállat rántva, majd a telefonját kezdte bújni.
-Egy paraszt vagy a lányokkal. -vágtam hozzá, mire vissza fordult felém.
-Te beszélsz? Megdugod őket, aztán veszel nekik valamit engesztelésül, hogy kíméletlenül bántál velük.
-Én csak dugom őket, de te az összesnek beadod, hogy szereted, majd otthagyod őket. Ki a parasztabb te vagy én? Mert szerintem te!
-Na jó, húzz innen vagy felteszlek a falra! -válaszolt mérgesen, én pedig kezdtem örülni, hogy végre ilyen velem.
Imádom mikor ideges. Szeretek vele verekedni.
-Tegyél fel. Hajrá Jungkookie. -hajoltam közel hozzá, mire egy mozdulattal emelt fel a pólómnál fogva és lökött neki a falnak.
-Egyszer agyon foglak verni téged! -morogta, én pedig csak vigyorogtam és ellöktem magamtól.
-Vagy én téged! -vertem egyet be neki, majd ő is nekem és verekedni kezdtünk.
A fiúk újjongtak, a lányok pedig ijedten néztek minket.
-Miért kell neked mindig az agyamra menned!? Már évek óta ezt csinálod! -vágott a padlóra Jungkook egy mozdulattal, amitől bevertem a fejem, ami bevallom fájt, de nem akarom kimutatni.
-Mert nem tetszik, hogy nagyobb egód van az enyémnél! -húztam le magamhoz, majd magam alá tepertem és a csípőjére ültem, majd leakartam fogni a kezét, de ő gyorsabb volt és a kezeim össze fogva felült, majd közel hajolt hozzám. Talán túl közel...
-Nem akarod tudni Kim Taehyung, hogy most legszívesebben mit tennék veled! -suttogta ajkaimra, majd másik kezével a derekamra fogott erősen, én pedig rángatni kezdtem a kezeim, hogy engedjen el, mert szemei elég ijesztően és elsötétülve néztek rám, amitől bevallom kicsit megijedtem.
-Kim Taehyung és Jeon Jungkook! Irány az igazgatóiroda! -hallotuk meg hirtelen az osztályfőnök kiabáló hangját, amitől mintha Jungkook is vissza tért volna eredeti énjébe. Szinte azonnal kilökött az öléből, majd felállt. Én is így tettem, majd mind a ketten követni kezdtük az osztályfőnököt. Viszont én közben azon gondolkodtam, hogy vajon mit akart velem tenni Jungkook, hogy ilyen ijesztően vad tekintettel nézett rám. Ennyire meg akarna ölni?
CITEȘTI
I hate you (Taekook ff)
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jungkook sosem jöttek ki egymással. Amióta ismerik egymást, csak utálatot éreznek egymás iránt. Viszont a sors úgy hozza, hogy testvérekként kell tovább élniük. Vajon megkedvelik egymást vagy örökre egymás ellenségei lesznek? Sz...