Prológus

277 29 19
                                    

*Taehyung szemszöge*

A nevem Kim Taehyung és 17 éves vagyok. Jövőre érettségizek a suliban. Csodálatos szökésbarna hajam van, barna szemekkel. Apa szerint anyától örököltem. És, ha már anyámnál tartunk akkor fontos megemlítenem, hogy sosem ismertem anyámat. Belehalt a szülésembe. Néha magamat okolom, hiszen azért halt meg, hogy engem a világra hozhasson. De apa szerint nincs értelme magamat okolni ez miatt. Apám egyébként nem igen csajozik, szóval jelenleg nincs mostoha anyám. Régen volt, de nem fogadta el, hogy apámnak van már egy fia, így apa elküldte. Na meg persze hozzá tenném azt is, hogy nem tetszett a nőnek, hogy nem épp a legjobb gyerekek közé tartozom. Elég sokat járok az igazgatóiban. De nem egyedül, hanem Jeon Jungkookkal. És nem, nem azért mert ő a legjobb barátom. Pont az ellenkezője. Utáljuk egymást azóta, mióta még általános iskolában osztálytársak lettünk. Aztán jött a nyakamra középsuliba is, így folytatódtak a harcok. Csak amíg hét évesen maximum kigáncsoltuk egymást, addig tizenhét évesen ez már igazi verekedésbe torkollott. De az iskola tanulói még így is négy féle oszlanak. Azok akik Jungkook seggét nyalják, azok akik az enyémet, a harmadik csoport, akik Jungkookot meg engem is akarnak. Tudjátok a tipikus ribancok. Na és ki ne felejtsük a negyedik csoportot, a nyomik csoportját, akik meghúzva magukat nem tartoznak sehova. De most nem róluk van szó, hanem rólam. A félisten Kim Taehyungról!

*Jungkook szemszöge*

Jeon Jungkooknak hívnak és 17 éves vagyok. Nagyon sötét színű a hajam és a szemem is. Inkább mondanám mind a kettőt feketének. Anya szerint kiköpött olyan vagyok, mint apám. Ami nem tudom, hogy jónak számít e vagy nem, de én utálom apámat. Leginkább azért, mert miután anyám engem megszült, ő lelépett és azóta semmit nem lehet tudni róla. De nem is akarok. Valószínű, ha meglátnám, csak elküldeném a bánatba. Anyám azóta elég sok mostoha apát szerzett nekem, de egyik se bírta ki a szerintük fuckboyos viskedésem. Tehetek én róla, hogy olyan jól nézek ki, hogy mindenenki engem akar? Szerintem nem. Mondjuk arról már tehetek, hogy lassan beköltözhetnék az igazgatói irodába. Legtöbbször Kim Taehyunggal, az ős ellenségemmel szoktam oda menni. Elég sokszor esünk egymásnak, de nem tehetek róla. Felhúzza az agyamat és muszáj levezetnem a stresszt. Ilyenkor vagy neki megyek, vagy fogom az egyik kurvám és megtologatom egy kicsit a wc-ben. Mondjuk eléggé tud idegesíteni, mikor egy egy lány nem csak nekem akar behódolni, hanem Taehyungnak is. De nem baj, mert a suli királya címet úgyis én fogom megnyerni egy év múlva. Jeon Jungkooknál nincs jobb pasi a világon!

I hate you (Taekook ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora