*Taehyung szemszöge*
Teltek a napok és a hétek. Én és Jungkook pedig elég sokszor verekdünk össze az iskolában. Otthon pedig ment az a tipikus testvéri piszkálódásnak nevezett dolog. Annyi különbséggel, hogy mi nem vagyunk igazi testvérek. Apám és Jungkook anyja pedig minden nap lebasztak minket, hogy a suliban miért kell verekedni, mikor itthon normálisak vagyunk. Vagyis szerintük normálisak. Szerintem nem normális, hogy Jungkook direkt úgy kelt fel reggel, hogy a lábamnál fogva lehúz az ágyról. Én meg őt úgy, hogy leburítom vízzel. De hát ez van. Viszont a mai nap más volt, mint a többi...
-Jó reggelt Jungkook. -burítottam rá Jungkookra a hideg vizet, hogy felkeljen.
Viszont ekkor feltűnt, hogy amúgy nincs is az ágyban.
-Jungkook? -akartam körbe nézni a szobában, hogy merre van, mikor hirtelen az ágyba vágott és lefogott.
-Jó reggelt Taehyung. -nézett rám fölényes vigyorral az arcán.
-Azt hittem alszol. -néztem rá összeszűkített szemekkel.
-Így jártál. Ez ma nem jött össze. -hajolt közel az arcomhoz, de én oldalra fordítottam a fejem.
-Zavar, hogy az arcomba lélegzel. Nem akarsz elengedni?
-Eltaláltad. Nem akarlak. Úgy döntöttem, hogy ma még durvabban fogok veled játszani. -csókólt bele a nyakamba, én pedig hirtlen levegőt is elfelejtettem venni, de végül megszólaltam.
-Még durvábban? Azt szeretnéd, hogy eltörjem valamid az iskolában? -néztem rá felhúzott szemöldökkel, mire elnevette magát.
-Imádom, hogy ártatlan vagy és nem veszed a jeleket, amiket küldök feléd. -állt fel, majd engem is felsegített az ágyról.
Én csak furcsán néztem rá és nem értettem mire akar kilyukadni. Milyen jelekről beszél?
-Nem vagyok ártatlan. Több lányt megdugtam már a wc-ben, mint te. -néztem rá karba tett kezekkel.
-Azt kétlem. És engem jobban szeretnek a lányok, mint téged. Nagyobb a farkam.
-Miről beszélsz? Nem is tudod mekkora a farkam! -háborodtam fel.
-Miért te tudod, hogy mekkora az enyém? -kérdezett vissza Jungkook.
-Nem, de nem is izgat. -forgattam fel a szemeim, mire az állam alá fogott és nagyon közel állt hozzám.
Egymás szemébe néztünk, de én szemrebbenés nélkül álltam a tekintetét.
-Hidd el, majd fog izgatni. Csak vigyázz a fenekedre. -súgta ajkaimra, majd azt hittem megcsókol, de inkább gyorsan elhagyta a szobát, én pedig értetlenül álltam a szobája közepén.
Teljesen össze szavar. A suliban megver. Mondjuk én is őt. De itthon más. Sokszor ér hozzám. Vagy puszil meg. Én pedig mindig megcsapom valahol, hogy ne másszon rám. És nem ez az első alkalom, hogy majdnem lesmárolt. Milyen játékot játszik velem? Mondjuk saját magammal se vagyok tisztában. Élvezem, ha összebalhézunk és durván bánik velem. Mazoista lennék? Ha igen, akkor se teljesen, mert furcsa érzést kelt a gyomromban mikor kicsit közelebb kerülünk egymáshoz. Nem tudom mi ez az érzés, de idegseítő. Azóta érzem, mióta ismerjük egymást. Jungkook már kicsi korom óta furcsa érzést kelt bennem és ezt az érzést mindig úgy tűntetem el, hogy felhúzom az agyát, ami miatt ő bántani fog. És mivel most is érzem ezt az érzést felé, azért mert majdnem megcsókolt, így megyek és idegesítem is. Viszont érdekel, hogy miért csinálja ezt. Miért mond nekem olyanokat, hogy vigyázzak a fenekemre és hasonlók? El akar fenekelni? Mert akkor én is őt!
YOU ARE READING
I hate you (Taekook ff)
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jungkook sosem jöttek ki egymással. Amióta ismerik egymást, csak utálatot éreznek egymás iránt. Viszont a sors úgy hozza, hogy testvérekként kell tovább élniük. Vajon megkedvelik egymást vagy örökre egymás ellenségei lesznek? Sz...