Szerintem a bilincs egyáltalán nem tartozik a durva fétisek közé. Nálam a határ ott van inkább, amikor fájdalmat is okoz az egyik fél a másiknak. Lelki fájdalmat! A bilincs jöhet nyugodtan. És hogy miért jó?
Mert kiszolgáltatottá tesz, a párod azt csinál veled, amit csak akar. Lehet, hogy hosszú ideig izgat, és tart az élvezés szélén, vagy éppen hogy egyáltalán nem nyúl hozzád, csak durván magáévá tesz. Szerintem mindkettő kegyetlenül izgalmas. Egyébként a bilincshez a profibbak szoktak szájpecket is használni, amelynek szintén fontos funkciója van.
Ilyenkor nem tudsz beszélni, azaz nem tudsz reagálni sem arra, ami történik veled.
A rab lazuljon el és maradjon nyugton
A BDSM szexben a kiszolgáltatott és az irányító félnek is megvan a maga szerepe, egyik sem működik a másik nélkül. Ahogy a kiszolgáltatottra, azaz a rabra rákerül a bilincs (a kezére és/vagy lábára), felejtsen el mindent, ami csak az agyában cikázik, és koncentráljon az irányító félre. Ha jól csinálja, akkor ráébred, hogy abban a világban, amiben élünk, igen ritkán adódik lehetőség semmire se figyelni, átadni magunkat valakinek száz százalékban, és csak az adott pillanatnak élni nem gondolva arra sem, hogy mi lesz a vacsora.Ketten játsszák, fontos hozzá a bizalom. Az irányító, azaz a Dom, még azelőtt, hogy rárakná valakire a bilincset, győződjön meg arról, hogy a kulccsal ki tudja nyitni a zárat. Igen, többször is érdemes kipróbálni. Azt a jelenetet senki nem akarhatja, hogy a mentők pucéran találják, hogy megpróbálják levágni a bilincset. 🤣🤣🤣
A BDSM játékok a bizalomra épülnek, ehhez pedig az őszinteség elengedhetetlen.Az alárendelt fél sebezhetővé válik, ezért bíznia kell abban, hogy nem esik bántódása, és semmi olyan nem történik vele, amit nem akar. A kulcsszó segíthet. Egy olyan biztonsági kódszót válasszanak, ami mindkét félnek semleges, amit ha valaki kimond, vége a játéknak. Amennyiben az irányító fél átlépi a határt, akkor a másik fél akarata ellenére történik a szex, az pedig ERŐSZAKnak minősül, nem pedig szexnek. Az alá- felérendelt játékok csapatjátékban működnek, egyik sincs a másik nélkül.
Nem a kényszerítésről szól a játék!!! Az irányító félnek sokkal jobban oda kell figyelnie a rab társára, mint azt elsőre gondolná. Vonzó lehet a gondolat, hogy a nő hátrabilincselt kézzel térdel és szeret, de végiggondolva, ahhoz, hogy ezt a nő is élvezze, tenni is kell. Ahhoz, hogy megfelelő izgalomba kerüljön mindkét fél, használja a kommunikációt, kérdezze meg, mennyire szereti, amit érez, kérje meg, hogy mutassa meg harapással, mennyire tetszik neki, amit tesz vele, suttogjon mocskos szavakat a fülébe. Miközben hozzáér, kérdezgesse, 'szereted ezt?,' és húzza az izgalmakat addig, ameddig csak tudja. A pozitív visszajelzésekre figyelve elérheti, amit szeretne, és valóban uralhatja a történéseket.A félelem és a vágyakozás, hogy mi történhet izgatja a bilincsbe vert felet. Sokakat vonz a kiszolgáltatottság. Minden kikötözős, bilincses játék ezen alapul. A sub-Dom játékoknál az izgalom forrása a mozgás korlátozása. Igazából ebben sem a közösülésen van a hangsúly. Másféle kielégülésre vágyik mindkét fél. Természetesen benne lehet az is. A játékhoz hozzá tartozik a verbális ingerlés, ingerkedés is, sőt gyakran egy-egy kisebb ütés a fenékre, harapás például. Hozzá tartozik előtte a vetkőztetés, motozást is játszhatnak, a nagyon profiknál az egyik fél még akár egyenruhát is húzhat.
Maradjon mindenki a szerepében, különben röhögés lesz a vége. 😂😂😂😂
A Dom-sub szerep megfelelő egyensúlya nélkül rettenetes élményt is meg lehet együtt élni, de akár röhögésbe is fulladhat az egész. Akármelyik felé is dől el a bilincses szex, az egész biztos, hogy többé egyikük sem mer majd kísérletezni, vagy nem úgy, mint azelőtt. Az irányító szerepben lévőn nagy a felelősség!!!
De tudva, hogy a bilincset bármikor kinyithatja, hisz leellenőrizte, és tudja, hogy működik a kulcs, mindig jó megoldás lehet. Inkább szállj ki hamarabb, ha azt érzed, hogy nem jó irányba megy a móka, minthogy csakazértis végigcsináld, vagy mert meg akarsz felelni neki.
TAPASZTALAT!