Dom

951 17 0
                                    

Teljes odaadás

Egy domináns férfi története:

Válásom után mélyponton voltam. Bár nem nagyon hittem bennük, mégis a hirdetéseket nézegettem. Felfigyeltem a Rút kiskacsa jeligére. A szövegben volt önirónia, intelligencia. Válaszoltam ahogy másik húsznak is, miként képzelem férfi és nő kapcsolatát. Kiskacsából én hattyút varázsolok, írtam. Találkoztunk. Már a kézfogása hatással volt rám. Beszélgettünk néhány órát. Egy hónap múlva levelet kaptam tőle, melyben bevallotta: még soha nem volt senkije. Gondolkodtam egy sort, végül arra jutottam: nem kínlódom én mások elrontott életével, előítéleteivel. Ez a lány tiszta lappal indul, tőlem tanul meg mindent. Néhány hónap múlva együtt költöztünk albérletbe. Akkor beszéltünk először a vágyaimról. Amit én szeretek: a szexuális használtatás. Lényege a teljes odaadás. Az én feleségem nem bírja a fájdalmat. Alárendeltségét azzal kell bizonyítania, hogy teljesíti kéréseimet. Swingerklubba megyünk, szerelmeskedni kezdünk. Ha betársul egy érdeklődő, helyet engedek neki.

A hattyú szemszöge:

Egyszer az volt a feladatom, hogy menjek fel a klub emeletére, és elégítsek ki valakit orálisan. Megtettem, de magamtól nem csináltam volna. Meglepett a kérés, de nem tartottam perverznek. Nem mondtam nemet. Nem hirdetek, nem keresek partnert. Az ilyesmibe nincs beleszólásom.

Teljesen átadtam az irányítást az életem felett. Mindig újabb és újabb kihívásokat kapok. Lehet perverz, de egyszer élünk, hát hozzuk ki magunkból a legtöbbet.

MI A BDSM?Where stories live. Discover now